Dumpas till skrivbordet!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2009

Dumpas till skrivbordet!!

Jag har nyss införskaffat mig ett nytt grafikkort efter att mina 2 förgående kort båda var sönder... Köpte nu ett Asus 7950 3GB DirectCU II. Har haft kortet i 2dagar och jag har redan stött på problem även med det här grafikkortet(det är ju helt jävla otroligt).
Jag har inte hunnit så spela så många olika spel men när jag spelar Battlefield 3 samt "Blacklight Retribution" så dumpas jag till skrivbordet redan efter 1-5minuters speltid.
Spelet tabbas ner och jag kan inte få upp det igen och jag måste avsluta det med aktivitetshanteraren..
När jag har spelat DOTA2 och HoN så har jag inte haft några problem. Men dem två spelen är ju inte lika krävande, men mitt kort ska ju helt klart klara av de här spelen så varför kraschar det!?

Blir så jäkla trött på det här, hade ett 6950 det var det fel på fungerade inte som det skulle lämnade in det fick pengar tillbaks- köpte ett 6970 även de kortet var det krångel med lämnade tillbaks fick pengarna tillbaks igen och nu detta kort!?
Skulle jätte gärna uppskatta hjälp angående det här problemet!

felstavning

i5-3570K@ 4.2 GHz - GTX 970 4GB - FSP 650w 80+ gold - 16GB Corsair Vengeance @ 1666mhz