670 evga vs asus vs giga vs gainward vs kfa2 mm ?

Permalänk
Medlem

670 evga vs asus vs giga vs gainward vs kfa2 mm ?

tja ska köpa et gtx 670 vill veta villken tillvärkare jag borde ta ps. bryr mig inte om det låter mycket:)

Permalänk
Permalänk

EVGA pga deras brutala garantier.

Permalänk

men dom har inte en speciellt bra kylarlösning....

Permalänk

Asus kan rekommenderas från min sida!

Permalänk

Gigabyte för min del

Permalänk
Medlem
Skrivet av willegb5:

tja ska köpa et gtx 670 vill veta villken tillvärkare jag borde ta ps. bryr mig inte om det låter mycket:)

Tips

Permalänk

Asus

Visa signatur

Silverstone Fortress 2 - Samsung 840 EVO 250Gb - Asus GTX Strixs 970
Asus Maximus VI Formula - Core i5 4670K - Adata 8Gb
CM Hyper 212EVO - Seasonic Platinum 760W

BenQ XL2411Z - Corsair M60 - Corsair K70 - SteelSeries Wireless H

Permalänk
Medlem
Skrivet av ripper_viruset:

kanske låter dumt att fråga men vrf ?vill bara veta:)

Permalänk
Skrivet av willegb5:

kanske låter dumt att fråga men vrf ?vill bara veta:)

för att asus kort har bland dem bästa kylarlösningarna och är väldigt tysta. och har väldigt bra överklocknings potential

Permalänk
Medlem
Skrivet av ripper_viruset:

för att asus kort har bland dem bästa kylarlösningarna och är väldigt tysta. och har väldigt bra överklocknings potential

tackar:)

Permalänk

Asus har provat fläkten på 100% hörs inte alls nästan. Där har du ditt val.

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Av det här att döma så ser EVGA ut att klocka bäst rent procentuellt och eftersom du inte bryr dig om ljudnivå så är det ju ett bra tips. Annars så har ju MSI sitt kort där du kan öka stömförsörjningen till GPUn.

Permalänk
Inaktiv

Det som faller dig i smaken. Jag har Asus och gillar deras fläktlösning. Vissa tillverkare skickar väll med gratisspel om det kan vara av intresse om du nu inte bryr dig om ljudnivå