CDON - har en fråga

Permalänk

CDON - har en fråga

När jag handlade på CDON för 5 dagar sedan så betalade jag en vara med ett presentkort, och då valde jag att betala med faktura. Pengarna drogs från presentkortet, undrar nu om något kommer hända bara för att jag valde fel betalningssätt? Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura.

Permalänk

Du lär se när du får fakturan. Varför mailar du inte cdon support om det här istället?

Visa signatur

Köpe utav ljudkort? ODAC+O2 COMBO ELLER ASUS XONAR STX
Köpe utav headset? Headsets är skräp, köp hörlur och mic separat.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Undrandetant:

När jag handlade på CDON för 5 dagar sedan så betalade jag en vara med ett presentkort, och då valde jag att betala med faktura. Pengarna drogs från presentkortet, undrar nu om något kommer hända bara för att jag valde fel betalningssätt? Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura.

Kommer nog lösa sig men du kan ju kontakta cdon via chatten som kommer upp här på mån mellan 9-22: http://cdon.se/kundservice/kontaktalternativ/

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undrandetant:

När jag handlade på CDON för 5 dagar sedan så betalade jag en vara med ett presentkort, och då valde jag att betala med faktura. Pengarna drogs från presentkortet, undrar nu om något kommer hända bara för att jag valde fel betalningssätt? Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura.

Vet inte om jag är för trött... Men

"Valde att betala med faktura" "Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura"
Okej?

Permalänk
Skrivet av adfi:

Vet inte om jag är för trött... Men

"Valde att betala med faktura" "Trots att jag valde direktbetalning blev det faktura"
Okej?

Blev lite fel där, är trött. Menade att jag tryckte på direktbetalning men att det blev faktura.

EDIT: Vart kollar man upp vad man valde för betalningssätt?

Permalänk

Har kollat upp det nu, och det står att jag valde faktura. I så fall borde det väl komma hem en faktura på 0 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undrandetant:

Har kollat upp det nu, och det står att jag valde faktura. I så fall borde det väl komma hem en faktura på 0 kr?

Hade presentkortet tillräckligt i saldo för att täcka köpet är det naturligtvis ett möjligt scenario, eller att du inte får någon faktura alls.
Eftersom vi inte har tillgång till CDONs system är väl det rimligaste att du kontaktar dem på måndag.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720