Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Torshälla
Registrerad
Feb 2010

Låna/ladda ner Ebok?

Tjena! Nån som vet vart man kan låna/ladda ner eböcker? letar efter en bok som heter Sveket ( andra delen i House of Night)

Tack!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Sala
Registrerad
Jul 2001

På elib.se finns någon/några böcker som heter sveket, men efter en googling verkar det som att det inte är rätt böcker. Ta dock en titt så att jag inte har helt fel.

www.elib.se

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Torshälla
Registrerad
Feb 2010

Redan kollat, brukar låna böcker till min iPad där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Torshälla
Registrerad
Feb 2010

Har för mig att jag hittade en sida förut men kan inte komma ihåg namnet, någon som vet några sidor?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Feb 2010
Skrivet av Pärondricka123:

Tjena! Nån som vet vart man kan låna/ladda ner eböcker? letar efter en bok som heter Sveket ( andra delen i House of Night)

Tack!

Jag brukar låna via biblioteket (i Linköping). De har länk till något e-bibliotek, götabiblioteket tror jag att det heter. Men då måste man väl ha lånekort här, eller iaf i Östergötland. Ditt lokala bibliotek kanske har något liknande?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/dev/null
Registrerad
Aug 2008

Att fråga på ditt lokala bibliotek kan vara en god idé. Det är nog inte omöjligt att de kan fixa fram en bok vid förfrågan. Dock kanske det är svårare med e-böcker än med tryckta; har läst om ngt krångel gällande biblioteksavtalen med vissa förlag när det gäller detta.

NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"