DayZ - Livräddarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av xankalleg:

Lyckades rädda mig själv innan, men nu ligger jag avsvimmad och blödandes utanför Krasnostav, någon som skulle kunna med ett bandage? Du får en MOUNTAIN DEW FUCK YEAH

Skulle nog kunna komma förbi imorgon. Men lovar inget.
om du är kvar alltså.

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

Skulle behöva någon imorgon i chernogorsk med bandage som har bandage (Eller ja utanför). Kan betala en livräddare med att jag gör en sprint in i chernogorsk och hämtar medecin av olika slag om så behagas eller annat!

Permalänk

Gick till affären i cherno med en kompis som råkade hamna i knipa och avfyrade sin Enfield... detta fick ju varenda zombie att komma dit. Förlorade mycket liv men lyckades vända detta för att sedan logga ut för att logga in nästa gång och hoppas på mer mat i butiken.
Men...
Efter alla buggade updates så blev jag respawnad på en strand... tror att jag är strax öster om chernogorsk. Ser i min suddiga syn vad jag tror kan vara lyftkranarna.

Har 3400 i liv. har en pdw men ser ju knappt nånting så kan ju knappt se vart Z befinner sig. om ni kan undsätta mig med lite blod eller mat så jag åtminstone kan se vad jag har framför mig.

Hoppas ni förstår vad jag menar.

*Edit Chansade och träffade på en bandit

Visa signatur

Antec P280 + Scythe Slipstream PWM 120mm | MSI Z370 Tomahawk | 8700K @stock + TR Silver Arrow | Corsair LPX 16GB @3600MHz | Seasonic Prime 850W Titanium | MSI RTX2080TI Gaming Trio | Crucial MX500 1TB M.2 | Asus Xonar Essence STX | LiteOn 12xBD | Asus ROG Swift PG279Q 27" | Logitech G703 | Corsair K70 RGB | SennHeiser GSP 600

Permalänk
Medlem

edit: nvm

Permalänk
Medlem

bumpar tråden.

Är trött på att pendla mellan cherno/electro/nw airfield och skjuta folk. Ikväll tänkte jag hjälpa folk som behöver hjälp med blod/mat/dryck/spruta.

Regler:

* jag åker inte in centralt i cherno/electro

*jag väljer server.

*Nw airfield: Kan köra dit men då ska Ni ha bra vapen/utrustning, annars är det inte värt att rädda er.

Skicka ett pm vart Ni befinner er och vad Ni behöver så ska jag göra ett försök och rädda ER efter 19.00 Mvh

1725/96061 är det som gäller

Permalänk
Medlem

IGN: InfernoDaYz
Skype användarnamn: oliver93magiska
Jag har råkat ut för: Har inte råkat ut för någonting men skulle vilja ha lite kul och teama och hjälpa andra istället för att gå runt och massmörda
Jag finns vid: Datorn

Permalänk
Medlem

Någon som kan komma och ge mig en rejäl uppfixning på Green Mountain?
Behöver, morfin och bandage (Inte super akut, men blod skulle inte vara fel)
Pma mig för kontakt

Permalänk
Moderator
Moderator

*tog bort två inlägg som innehöll länkar till potentiellt skadlig programvara*

Killar, ta det lugnt med länkande till fuskvideos och potentiellt nätfiske. Vet att ni inte menade något med länken men den sidan innehöll en länk som kan vara rätt farlig.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Skulle va kul att vara med i Livräddarna, då man inte har några att köra Dayz med längre.

Permalänk

Hej,

En hacker teleportade mig rakt ut i havet och lämnade mig där, vad ska jag göra då jag inte verkar svälta eller frysa ihjäl. Om jag inte kan ta livet av mig kanske ni kan rädda mig?

Hls