jag undrar om det passar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

jag undrar om det passar

idag har jag ett gammalt ATI radeon 5570 och jag undrar om ett gtx 670 passar i moderkortet? storleksmässigt får det plats i burken iaf.

Mvh Tedd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
/home
Registrerad
Okt 2002

Inga problem, kontrollera att ditt nätaggregat klarar av det bara. Märkesburk?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av compaqoffer:

Inga problem, kontrollera att ditt nätaggregat klarar av det bara. Märkesburk?

det är en gammal hp pavilion elite hpe-417sc med ett litet 460w nätagg

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008

Det är en ganska onödig tråd då den info du söker ges av återförsäljaren som säljer kortet ifrån början.
Både rekommenderad SPU styrka och vilken typ av PCI-E du behöver.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012
Skrivet av Dark_Widget:

Det är en ganska onödig tråd då den info du söker ges av återförsäljaren som säljer kortet ifrån början.
Både rekommenderad SPU styrka och vilken typ av PCI-E du behöver.

med tanke på att jag knappt kan något om datorer så tycker inte jag att det är en onödig tråd iaf

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Övriga specs? Finns risk för att processorn kan bli en flaskhals.

Skickades från m.sweclockers.com

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008
Skrivet av nargothrond:

med tanke på att jag knappt kan något om datorer så tycker inte jag att det är en onödig tråd iaf

Då får jag råda till att beskriva det, då din post helt enkelt ser ut att vara utav ren lathet.
Som exempel, "Jag orkar inte titta själv för det är för jobbigt, så jag frågar här istället LoLZ" är mindre accepterat än;
"Jag är osäker gällande *blank* och skulle bara vilja få det verifierat så jag är säker"

Menar inte att du beter dej som det första exemplet.
Bara att det finns bättre och sämre sätt att gå till väga.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Långshyttan
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av Bakgrund:

Övriga specs? Finns risk för att processorn kan bli en flaskhals.

Skickades från m.sweclockers.com

core I5 650 dualcore 3.2 ghz så den skulle flaska gtx 670 ett lite klenare kort strax under typ 7850 eller gtx 660 som kommer ut snart skulle nog vara ett bra val om ts kanske tänkt upgradera burken efter ett halvår eller liknande (den har dock HT men skulle nog ta lite klenare grafikkort pga nätagget om inte han kan byta det själv)

Intel I5 2500 max turbo inställt så 3.9 ghz på 4 cores o 4.1 på 1. blandat 16 gb @ 1333 mhz moderkort P8z77-V-LX, gtx 780 msi gaming och nätagg plexgear 600w SSD: 60 gb intel 330