Crossfire på hd 5770! (nååb)

Permalänk
Medlem

Crossfire på hd 5770! (nååb)

Okej, nu äre så här att jag har ett XFX Radeon Hd 5770

och undrar om jag kan skaffa ett sånt här

och köra crossfire istället för att köpa något nytt?!
Känns som det skulle gå eftersom jag inte hittar några olika specs!
Kanske inte alls går men vad vet jag.. Är inte speciellt erfaren av crossfire och SLI

Permalänk
Medlem

Ja det kommer att fungera, men räkna med lite micro-stuttering.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Ja det kommer att fungera, men räkna med lite micro-stuttering.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, tack för snabbt svar! Läste lite på google snabbt om micro-st men vad kommer det ge för nackdelar? Att spel laggar till och från eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av in4me:

Okej, tack för snabbt svar! Läste lite på google snabbt om micro-st men vad kommer det ge för nackdelar? Att spel laggar till och från eller?

Att även fast du har 60 fps(till exempel) så känns det som du har mindre flyt då det är större skillnad på tiderna bilderna uppdateras.
Jag har 2st 5770 till salu så om du är sugen på att köpa ett så skicka iväg ett pm:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av in4me:

Okej, tack för snabbt svar! Läste lite på google snabbt om micro-st men vad kommer det ge för nackdelar? Att spel laggar till och från eller?

Det är inte något som alla märker. De flesta märker det antagligen inte.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Okej! Börjar få en hum om vad det rör sig om nu Men tror ni det är värt? Eller ska man köpa ett nyare? Kan väl lägga till att man kan hitta runt 500 lappen nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av in4me:

Okej! Börjar få en hum om vad det rör sig om nu Men tror ni det är värt? Eller ska man köpa ett nyare? Kan väl lägga till att man kan hitta runt 500 lappen nu!

Skulle säga att det är värt det om du inte har råd med ett nytt dyrare kort.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator