Permalänk
Medlem

Nya förutsättningar.

Tjenna igen.
nu har jag nya förutsättningar, hoppas jag!
Det är så här att jag var på inet och snackade lite om just detta ämnet och frågade varför osv osv.
han trodde att det skulle funka om jag köpte denna sladden (det var väl bara för att sälja) men köpte en DVI-HDMI med till min datorskärm.
Men det gör det inte, några andra tips till hur man får speglingen att kika fram?
hur som helst - hur det är kopplat för tillfället. DVI(datorn) - HDMI(datorskärm) & HDMI(dator) - HDMI(TV)
båda skärmar har samma upplösning 1920x1080. ingen har 1080 i eller dylikt.
Det blev en ändring med kabeln jag köpte det är att det står inte analog längre utan Digitalt och att jag fick en väldigt mycket fräshare bild på min skärm.
Uppskattar verkligen alla som har hjälpt och försökt hjälpa mig med detta, men som ni märker har jag väldigt svårt och släppa vissa saker. haha xD

Permalänk
Medlem

Testat detta?

Citat:

I was having axactly the same problem, go to nvidia control panel or personalize on the control penal, hook up your other display. right click on the second display and select clone whatever brand displays you have and apply. Ibeen trying to find the answer for 2 months. i hope this will solve your problem.

Visa signatur

Chassi: DAN A4 | MB: ASUS VI Impact | GPU: Titan X | CPU: 4770K | RAM: 2x8GB Corsair Vengeance | SSD: Samsung 830 512GB | Skärm: ASUS Swift IPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av xinux:

Testat detta?

Japp, men tack för tipset..