Permalänk

Crash sites

Hej! Jag har hittat en hel del crash sites under min speltid, vissa har rök kommande från sig, och vissa inte. Jag har läst lite om att man måste vara med i briefing (?) vid serverstart. Någon som kan verifiera eller förklara lite ytterligare, eller som stött på samma problem? Tacksam för snabba svar!

Mvh,
BM

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicemannen:

Hej! Jag har hittat en hel del crash sites under min speltid, vissa har rök kommande från sig, och vissa inte. Jag har läst lite om att man måste vara med i briefing (?) vid serverstart. Någon som kan verifiera eller förklara lite ytterligare, eller som stött på samma problem? Tacksam för snabba svar!

Mvh,
BM

Kan du förklara vad du har för "problem"?

Permalänk
Skrivet av BrutalSwede:

Kan du förklara vad du har för "problem"?

Problemet är att röken inte kommer från crashsitesen, vilket för det svårt att hitta dem. Dock så händer det ibland att den faktiskt syns, och jag vill att den ska synas hela tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bicemannen:

Problemet är att röken inte kommer från crashsitesen, vilket för det svårt att hitta dem. Dock så händer det ibland att den faktiskt syns, och jag vill att den ska synas hela tiden.

Har aldrig sett rök komma från en crashsite :/ Har också bara hittat två crashsites...

Permalänk
Medlem

Tror rök från crashsites bara kommer precis när servern har startat!

Permalänk
Medlem

Tror att det bara är i början det kommer rök, precis efter serverrestart

Permalänk
Skrivet av gn1p:

Tror rök från crashsites bara kommer precis när servern har startat!

Skrivet av Lasergurka:

Tror att det bara är i början det kommer rök, precis efter serverrestart

Okej, tack!

Permalänk
Medlem

Måste vara som se säger ovanför. hittat ca 4 crash sites och har aldrig sett någon rök. bara att lampan var tänd eftersom
det var natt

Permalänk
Medlem

Har hittat massor av crashsites men aldrig sett rök. Däremot så lyser maskingeväret upp på helin vilket gör det lätt att hitta i mörker om man kommer från rätt håll.