Permalänk

Nätaggregat "Skydd" "täcka över"

Tjena sveklåkkers, Detta är en sjukt onödig tråd men efter att ha googlat och letat i mer än 45 minuter så vänder jag mig till er

Vad kallas det när man gör ett "skydd" över sitt nätagg och "Nedre delen" av chassit, dvs en "nedre våning"

Tack som fan!

Permalänk

du menar som en täckplåt som man lägger över över hela nedre delen av chassit för att gömma alla kablar osv?

Permalänk
Skrivet av ripper_viruset:

du menar som en täckplåt som man lägger över över hela nedre delen av chassit för att gömma alla kablar osv?

Precis! Vad ska man söka på för att hitta information/annat om de?

Permalänk
Skrivet av Vetolavman:

Tjena sveklåkkers, Detta är en sjukt onödig tråd men efter att ha googlat och letat i mer än 45 minuter så vänder jag mig till er

Vad kallas det när man gör ett "skydd" över sitt nätagg och "Nedre delen" av chassit, dvs en "nedre våning"

Tack som fan!

Det är såvitt jag vet inget man gör, utan att vissa chassin helt enkelt är designade så...

Varför det stora behovet om man får fråga?

Skrivfel...
Permalänk

detta är dessvärre någonting som man får tillverka själv. det finns dock några killar här i galleriet som har gjort själva fråga dem om dom kan göra det för en slant.

Permalänk
Skrivet av ripper_viruset:

detta är dessvärre någonting som man får tillverka själv. det finns dock några killar här i galleriet som har gjort själva fråga dem om dom kan göra det för en slant.

Jo, Det hade jag tänkt såklart, brorsan jobbat mycket med bilar och skulle hjälpa mig få ihop något, men jag behöver lite inspiration och måste se hur jag ska sätta det osv

Tack för hjälpen iallafal, om du hittar någon i galleriet som har det länka gärna
Nu ska jag ivrigt leta runt i galleriet!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetolavman:

Jo, Det hade jag tänkt såklart, brorsan jobbat mycket med bilar och skulle hjälpa mig få ihop något, men jag behöver lite inspiration och måste se hur jag ska sätta det osv

Tack för hjälpen iallafal, om du hittar någon i galleriet som har det länka gärna
Nu ska jag ivrigt leta runt i galleriet!

borde la va hyffsat enkelt o ta en tunn plåt och nita/skruva fast?

Visa signatur

Bygglogg | Alumex HTPC Ta en titt och glöm inte att kommentera! :)
---------------------------------------------------------------
Corsair Obsidian 650D - Corsair Dominator 16GB 2133Mhz - Corsair H100 - Intel i7 3930K - Asus Radeon 7950 OC - Samsung SSD 250gb