Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005

Qpad MK-85 kan inte göra snabel a

Hej

Jag har fått problem med mitt tangentbord qpoad mk-85 kan inte göra snabel a

Knapp 1-6 funkar inte det andra täcknet så undrar om jag ska göra en rma eller inte vore kul om någon annan en jag hade samma problem

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005

tråden kan låsas försökte med att installera om via en fil från qpads sida men då funka det inte med skivan dom skickade med när jag köpte tangentbordet den funkade klockrent såg exakt likadant ut

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Upplands Väsby
Registrerad
Mar 2012

Det är alltid bäst att ladda ner senaste drivrutinerna istället för att använda de på skivan.
Trådar låses endast om det finns en anledning till det. Tjafs eller olämpliga diskussioner.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005

Okej men på qpads hemsida fanns det bara en fil och snabel a fungerade inte där!! och nu så försvann mitt snabel a igen ska jag skicka tillbaka på rma?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005

funkar när man installerar om drivrutinerna och sen försvinner det igen efter 10min

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005

inget tips?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Mar 2005

Du råkar inte ha gpuz igång? Jag installerade det som medföljde mitt asus kort och det finns en hotkey i det programmet som gör att man inte kan skriva @.

4690K H2O@Stock / 2X4GB 2133MHz / 128GB SSD + 500GB 2.5" / 7970 H2O / FD Node 804 / 23" Thor IPS

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2008

Du har inte råkat komma åt någon inställning i kontrollpanelen under "Region and Language"?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nyköping
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Lifestream:

Du råkar inte ha gpuz igång? Jag installerade det som medföljde mitt asus kort och det finns en hotkey i det programmet som gör att man inte kan skriva @.

Du är rolig kollade det 5min innan du skrev det och nu funkar allt som det ska igen

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2016
Skrivet av Lifestream:

@Lifestream: STORT TACK! För det svaret löste MITT problem med att snabel-a (och pund-tecknet samt några till) inte fungerade!
Jag kör: ASUS GPU Tweak II version 1.0.6.9
Så fort jag stänger av det upphör problemen ... ska man skratta eller gråta!
Ditt tips besparade mig besök/reklamation hos INET samt allmänt slitande i hår o svärande