Guild wars 2 vs wow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stårk:

Spela båda istället?

Wow har förlorat flera miljoner spelare? Förklarar att de har 10..

9.1 och det går neråt

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TriNitro:

Med tanke på free2play är det väl större chans att P12orna söker sig till GW2
Anyways... är ju alldeles för tidigt att komma med några som helst gissningar än.

Kolla på Xbox live mot PS3 .
PS3: Fyllt med "glada" jävla ryssar som gapar i micen på ryska trots ingen annan är rysk, men tomt på små bäbisar.

Medans Xbox fylls av aggresiva amerikanare som är över 12år, och den andra delen är bäbisarna som förklarar att allting är bögigt.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem
Skrivet av phoenixdisciple:

Min uppfattning av WoW, RIFT, TERA, SWotR och GW2; Det är att TERA och GW2 är de bättre spelen helt enkelt! Det är inte direkt casual friendly och det inte är inte ''one-button-mash-99%-dmg-output''.

GW2 är utan tvekan det mest casual friendly MMO som finns på marknaden.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stårk:

Spela båda istället?

Wow har förlorat flera miljoner spelare? Förklarar att de har 10..

De hade 12 miljoner och nu är de nere på 9, dock har de haft liknande drops innan varje expansion fast då har tappen varit mindre men spelarbasen har också varit mindre så procentuellt sett så tror jag inte det är någon större skillnad i tapp.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Ända sedan jag slutade spela WoW så har jag letat efter ett efterträdande spel som inte kräver lika mycket tid. Guildwars fick genast stora förhoppningar, men efter att ha spelat det i 3 dagar så insåg jag att man ska fan inte förvänta sig något av BTP spel. Jag vill beskriva spelet som slarvigt och enformigt. Levlingen är rent sagt ett helvete, där dom inte har ens 1/4 av alla quest som behövs per område för att man ska kunna levla, så man tvingas antingen surfarma pvp eller köra samma events 5 gånger om. I PvPn har man 2 val, antingen köra vanliga BGs- såsom i WoW, eller köra nån typ av world pvp som inte alls är skillkrävande, utan i själva verket bara brunkig, där mest antal spelare i varje slag alltid vinner. Jag upplevde också att eventsen ( raidsen ) också bara bestod av brunk. Guildwars 2 förlorar i alla punkter mot wow enligt mig och utgav verkligen ingen spelglädje, utan bara mer saknad till wow.

Permalänk
Medlem

Måste de bara fråga, angående world pvp som tydligen hade en speciell " känsla " för dom som spelade i vanilla, var det verkligen bra? Stora slag slutar alltid i brunk enligt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jbu0624:

Måste de bara fråga, angående world pvp som tydligen hade en speciell " känsla " för dom som spelade i vanilla, var det verkligen bra? Stora slag slutar alltid i brunk enligt mig.

World pvp blev större i wotlk än vannila btw men ja om över 100pers attacker staden blir det rörigt som de va i wintergrasp. Pandaria ska tydligen fokusera mer på world pvp så de blir synd för alla pve fags som bara vill spela mot bottar:D

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

Btw finns det nån här som är ifrån Outland? De va jävligt nice wpvp där i wotlk o cata

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av SoulShatter:

och när man har lirat WoW sedan release/TBC tid så känns de mer och mer som att spelets målgrupp blir yngre och yngre.

Tror mer det är att man själv blir äldre och äldre ^^ wow har alltid varit för yngre,

Visa signatur

Windows 7 64-bit, Intel Core i7 950 @ 3.07GHz, 12,0 GB DDR3 @ 1600MHz, ASUS SABERTOOTH X58, Gigabyte GeForce GTX 470 OC, 500GB Seagate, 60GB OCZ-VERTEX2, L222W (1680x1050@60Hz), SMBX2231 (1920x1080@60Hz)!

Permalänk
Medlem

WoW har sedan Cata blivit både råare och fått grövre språk.
Misstänker att Blizzard har insett att de riktiga pengarna inte finns hos småbarn.

Jag har inte spelat GW2 själv så kommer varken att dömma eller berömma: dock så har de flesta jag känner som spelar det sagt att de börjar tröttna. Hur länge har spelet varit ute, ~1 vecka? Det är inget bra betyg på ett MMO. Swtor höll iallafall kvar mig i mer än en månad innan jag insåg hur inlåst och linjärt spelet va.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk

WoW ser verkligen ut som ett skämt grafik och ljudmässigt jämte GW2. Men framförallt finns det mer och göra på GW2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePreToriaN:

WoW ser verkligen ut som ett skämt grafik och ljudmässigt jämte GW2. Men framförallt finns det mer och göra på GW2.

Dissar du ljudet i WoW så vet jag att du är en skammlös GW2 fanboy av rang.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.

Permalänk
Medlem

Är inte det enda intressanta vad man själv föredrar? eller måste man få bekräftat av folk på nätet att man gör rätt val? Behovet av att jämföra saker kan jag förstå men denna konstanta bashing till höger och vänster, både WoW och GW2 är bra spel, de tilltalar olika spelare på olika sätt men inget av dem är ett dåligt spel, WoWs grafik har förbättrats sedan release men att rakt av jämföra looken med spel som släpps 2012 när WoW måste tweaka grafiken utan att ändra på hur det ser ut och det släpptes 2004 är bara larv och WoW ser inte dåligt ut.
När det kommer till ljudmässigt;
Både Blizzard och Anet använder väldigt duktiga kompositörer/musiker och för att driva hem poängen med att båda faktiskt gör det;
Jeremy Soule som har gjort sound tracks för Guild Wars 1 & 2 (även gjort Skyrim och en hög av andra stora titlar) gör även tracks till World of Warcraft: Mists of Pandaria och pratar vi rent tekniskt bättre ljud så har båda stöd för surround etc så jag ser inte direkt hur ljudmässigt hur de skulle skilja sig?

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Soule#Discography

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

De hade 12 miljoner och nu är de nere på 9, dock har de haft liknande drops innan varje expansion fast då har tappen varit mindre men spelarbasen har också varit mindre så procentuellt sett så tror jag inte det är någon större skillnad i tapp.

Skillnaden denna gången är att SC2 och D3 släppts och de säger själva att de märkt en övergång av spelare från just WoW till D3. Men nu har ju många tröttnat på D3 alltså passar release av MoP perfekt tidsmässigt.

Skrivet av ThePreToriaN:

Är du ute efter snygga MMOs är knappast GW2 något som hör till den kategorin.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av jbu0624:

Guildwars fick genast stora förhoppningar, men efter att ha spelat det i 3 dagar så insåg jag att man ska fan inte förvänta sig något av BTP spel. Jag vill beskriva spelet som slarvigt och enformigt. Levlingen är rent sagt ett helvete, där dom inte har ens 1/4 av alla quest som behövs per område för att man ska kunna levla, så man tvingas antingen surfarma pvp eller köra samma events 5 gånger om.

Förstår inte alls hur du kan ha misslyckats så kapitalt med att få XP. Jag är level 80 strax och har inte ens varit i någon av lvl 1-50 zonerna för sylvari eller asura, knappt hälften av human zonerna och ännu mindre i charr. Jag har varit i RVR två gånger och inte kört om många events. Min erfarenhet är att om du går in i en ny zon och kör zone-completion på den ger den i princip alla levlar den är ämnad för, vilket är ganska bra med tanke på att det finns flera zoner att välja på för varje level range. Kommer kunna spela upp min första alt i helt andra zoner än min main.

Skrivet av Mocka:

Är du ute efter snygga MMOs är knappast GW2 något som hör till den kategorin.

Helt klart smaksak men jag har då inte sett något snyggare MMO än GW2.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Dissar du ljudet i WoW så vet jag att du är en skammlös GW2 fanboy av rang.

Det är inte så att du är wow fanboi i den högre skolan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jbu0624:

Ända sedan jag slutade spela WoW så har jag letat efter ett efterträdande spel som inte kräver lika mycket tid. Guildwars fick genast stora förhoppningar, men efter att ha spelat det i 3 dagar så insåg jag att man ska fan inte förvänta sig något av BTP spel. Jag vill beskriva spelet som slarvigt och enformigt. Levlingen är rent sagt ett helvete, där dom inte har ens 1/4 av alla quest som behövs per område för att man ska kunna levla, så man tvingas antingen surfarma pvp eller köra samma events 5 gånger om. I PvPn har man 2 val, antingen köra vanliga BGs- såsom i WoW, eller köra nån typ av world pvp som inte alls är skillkrävande, utan i själva verket bara brunkig, där mest antal spelare i varje slag alltid vinner. Jag upplevde också att eventsen ( raidsen ) också bara bestod av brunk. Guildwars 2 förlorar i alla punkter mot wow enligt mig och utgav verkligen ingen spelglädje, utan bara mer saknad till wow.

1. Du är ovetande om att du har fler lvl 1-15 Zoner som du kan komma till skitenkelt? Det gäller alla levels. 15-25 osv. Lions gate är din vän
2. Enformiga quests??? Och du jämför med WoW?? wow!

Det enda jag kan hålla med om är att raidsen är lite meh...men instancerna är brutalt mycket svårare än i WoW (iaf efter WotlK)

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Är inte det enda intressanta vad man själv föredrar? eller måste man få bekräftat av folk på nätet att man gör rätt val? Behovet av att jämföra saker kan jag förstå men denna konstanta bashing till höger och vänster, både WoW och GW2 är bra spel, de tilltalar olika spelare på olika sätt men inget av dem är ett dåligt spel, WoWs grafik har förbättrats sedan release men att rakt av jämföra looken med spel som släpps 2012 när WoW måste tweaka grafiken utan att ändra på hur det ser ut och det släpptes 2004 är bara larv och WoW ser inte dåligt ut.
När det kommer till ljudmässigt;
Både Blizzard och Anet använder väldigt duktiga kompositörer/musiker och för att driva hem poängen med att båda faktiskt gör det;
Jeremy Soule som har gjort sound tracks för Guild Wars 1 & 2 (även gjort Skyrim och en hög av andra stora titlar) gör även tracks till World of Warcraft: Mists of Pandaria och pratar vi rent tekniskt bättre ljud så har båda stöd för surround etc så jag ser inte direkt hur ljudmässigt hur de skulle skilja sig?

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeremy_Soule#Discography

wow ha haft surround sedan wotlk.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

Helt klart smaksak men jag har då inte sett något snyggare MMO än GW2.

Visst är det en smaksak men har du tex tittat på TERA? Finns nog fler.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThePreToriaN:

Det är inte så att du är wow fanboi i den högre skolan?

Du kallar mig för fanboi när det är du som tycker att WoW har "dåligt ljud", vilket är årtusendets skämt. Om något så är väl musiken och ljudeffekterna en av WoWs starkare sidor. Att WoWs grafik inte faller alla i smaken kan jag dock hålla med om.

Har du sett mig basha GW2 någonstans på detta forumet? Om inte, hur kan du anklaga mig för att vara en fanboi?
Så för att citera ditt inlägg: "I'm dumb, but you're dumb!" - Har du inget vettigare att komma med?
Att försvara WoW från GW2 fanbois gör inte mig till en WoW fanboi, om något gör det mig objektiv. Hade jag däremot börjat basha GW2 (vilket jag inte gör) med dumma och konstiga påståenden som inte stämmer, hade jag varit en WoW fanboi.

Detta är förövrigt även riktat till dom 3 som gillade ditt inlägg. Lär er att skilja på blind fanboism, och att faktiskt försvara något mot felaktiga påståenden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

wow ha haft surround sedan wotlk.

Ja? ser inte riktigt hur det spelar in? båda har det? eller var du trött när du läste vad jag faktiskt skrev? ^^

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lexius:

Ja då har gw2 kommit och jag är nyfiken på hur många spelare ni tror det kommer ha inom ett år.Själv gissar jag på 3miljoner. Pandaria ser dåligt ut så tror wow kommer fölora flera miljoner spelare eller kanske få väldigt många p12or o spela kung fu pandor och pokemon petbattle. Anyway tror alla kan hålla med om att gw2 är det bästa freetoplay mmo
Om du kommer hit för att argumentera gtfo svara bara på frågan!

Har du ens kollat på MoP?
PvP på level 90 ser otroligt lovande ut, och du snackar strunt om "P12or". De nya "skillsen" kommer ta PvP till en ny level de har gjort lite mer som det var i "vanilla" att man kan köra mer PvP med PvE saker, Monks ser ut att bli den svåraste klassen också för den delen, en jävla panda ras sluta tjut de andra finns kvar och gå slakta pandor istället om det skulle vara ett sånt jävla störning moment.

Shapa upp dig för fan, joina en guild eller gör en egen som inte lirar med sk. P12or du är patetisk just nu.

Du kan ju inte ha kollat på spelet för 5öre, annars vad är det som gör MoP dåligt???
Pet battle, en kul minifunktion som Blizzard själv sagt att de inte lagt ner för mycket tid på. ( om den skulle vara störande strunta i att lira PetBattle då )

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Sitter fast i detta dilemma och har bestämt mig för att dumpa gw2 och prova MoP - om det inte lever upp till förväntningarna vid 90 så tackar jag för mig inom mmo.

Anledningen till detta är:

1. Competetive play - Gw2 är för casual, det finns inga direkta mål förutom att skaffa det bästa gearet ( diablo3 syndromet) Wow har Arena och RBG att bjuda på, för att inte nämna first kill racet.

2. Endgame - Gw har som tidigare nämnt inget direkt endgame, utan endgame ingen tävling - något vilket de flesta mmos byggs upp på (att ha det bästa gearet, vara med i bästa guilden, första killen osv). Verkar vara på tok för lätt att få gear i Gw då allt det handlar om är att investera tid i farming snarare än att dra igång ett lag och tala strategier.

PS
Detta kommer från en väldigt tävlingsinriktad person som knappt klarar av singleplayer för att det är för lite action.

Permalänk
Skrivet av Minsc S2:

Du kallar mig för fanboi när det är du som tycker att WoW har...

Det väcker ju en enorm aggression och ilska hos dig så fort någon säger något negativt om WoW så ja, du är nog en riktigt wow-kek fanboi.
HÄR KAN MAN VA HÄR KAN MAN VA . Sluta Lars Olof

Permalänk
Avstängd
Skrivet av TriNitro:

Med tanke på free2play är det väl större chans att P12orna söker sig till GW2
Anyways... är ju alldeles för tidigt att komma med några som helst gissningar än.

Om du såg hur liten andelen p12or var på GW 1 som då också var ett free too play MMO så kan jag med stor säkerhet säga att GW2 kommer ha färre p12or än WoW. Dessutom är det en grupp som enkelt faller för grupptryck och har då redan några av dem ontroducerats till wow kommer de stanna där.

Jag har inte stött på ett enda troll eller någon idiot på GW2 med närmre 200 timmar spelat.

Angående GW2 vs WoW så skiter jag fullständigt i vilket.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Om du såg hur liten andelen p12or var på GW 1 som då också var ett free too play MMO så kan jag med stor säkerhet säga att GW2 kommer ha färre p12or än WoW. Dessutom är det en grupp som enkelt faller för grupptryck och har då redan några av dem ontroducerats till wow kommer de stanna där.

Jag har inte stött på ett enda troll eller någon idiot på GW2 med närmre 200 timmar spelat.

Första trollet igår såg jag. "There is a HUGE boss event over here "Länk till waypoint" "
Och där fanns inget alls förutom en öde öken Men tjah förutom det inget troll jag märkt på nästan 100 timmar in game heller.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem

Det går inte och jämföra GW2 och WoW för de riktar sig mot olika åldersgrupper och typ av spelare, GW2 riktar sig mot casual äldre gamers medans WoW riktar sig mot hardcore finniga tonåringar som vill ha epixxxxxx

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

ursäkta, väldigt off-topic men vad för kylare och moderkort kör du för att få upp din i5 750 i 3.8ghz? ska nämligen göra en liknande sak åt en kompis nu i veckan och behöver så mycket information jag bara kan få eftersom jag aldrig överklockat på p55 chipset som han använder (något gigabyte moderkort) sen har han en hyper 212+ som kylare och vi satsar på minst 3.2ghz men helst 3-5ghz 24/7 clock

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Lexius:

World pvp blev större i wotlk än vannila btw men ja om över 100pers attacker staden blir det rörigt som de va i wintergrasp. Pandaria ska tydligen fokusera mer på world pvp så de blir synd för alla pve fags som bara vill spela mot bottar:D

jag gillar pve fags som "bara" vill spela mot bottar -.-

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

Du kan ju inte ha kollat på spelet för 5öre, annars vad är det som gör MoP dåligt???

World Of Warcraft gör MOP rätt dåligt.