Excel i iPad - Öppna, redigera och sedan skicka som e-post

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2008

Excel i iPad - Öppna, redigera och sedan skicka som e-post

Ska försöka göra mig förstådd och även göra det kortfattat.

På jobbet använder vi en Excel-mall för att skicka in tider (månadsrapportering). Tiderna fylls i, dokumentet sparas och skickas via Loopia webmail.

Om det går att göra det så smidigt som det här:

1. Öppna Excel-mallen

2. Redigera den (fylla i tiderna)

3. Spara i paddan.

4. Bifoga den i Loopia mailen (måste skickas via loopia-adressen) och skicka.

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Surfa in på Outlook.com. Skapa ett konto om du inte redan har hotmail eller live.
Lägg mallen på skydrive sen är det bara att logga in i outlook.com. Editera din fil och skicka den med email.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av ozo64:

Surfa in på Outlook.com. Skapa ett konto om du inte redan har hotmail eller live.
Lägg mallen på skydrive sen är det bara att logga in i outlook.com. Editera din fil och skicka den med email.

Fungerade riktigt grymt. Kan inte bli smidigare. Hoppas nu det går på min Lumia 800 också. Det inbyggda Office har inte stöd att redigera den filen av nån dum anledning.

Tack!

Edit: Blev för fascinerad av grejen. Måste som sagt skicka med min mail jag fått från jobbet. användarnamn@domän.se

Köp ny mus för 800:- JA, du kommer bli GRYM på cs och sätta huvudskott hela tiden. Du får heller ALDRIG ont i leder.
Eller är det bara så att e-pen*** förlängs om du har en dyrare mus?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2005

Jaha då är det nog värre. Vet inte om det ens är möjligt.