Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Eskilstuna
Registrerad
Maj 2011

Crosshair IV Formula Cpu Lampa

Hejsan,
Har ett Asus Crosshair IV Formula kompletterat med en Amd Phenom II 965 BE @ 3,9Ghz, och ibland när jag startar upp datorn (kanske var 3'e gång) så stannar datorn helt när jag kommer in i windows och när jag trycker på reset knappen så börjar CPU Lampan på mobot lysa rött och det går inte att göra en omstart... den enda som gäller då är att slå av nätagget och vänta tills moderkortet slocknat helt sedan starta upp igen, Någon som vet vad lampan lyser för? Tror inte Cpu'n är instabil iaf , och den är så gott som ny , både Cpu och mobo

Skickades från m.sweclockers.com

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 8GB (2x4GB) DDR4 2133MHz - WD Blue SSD 500GB M.2 - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2012

Dra ner klocken på cou'n o se om det funkar.

Skickades från m.sweclockers.com

Speldator: CPU: i5 3570k @ 4,6 ghz, kyls av Be Quiet Dark Rock Pro 2 Moderkort: ASUS P8Z77-V GPU: Gigabyte GTX 670 WF OC Chassi: Fractal Design Arc PSU: Fractal Design Newton R2 800w SSD: Corsair Force GT 120 gb RAM: Corsair Vengeance 8 gb HP HDD: 1 tb 7200 rpm Ljudkort: ASUS Xonar DX