Bugg, eller trasigt grafikkort?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tellus
Registrerad
Dec 2004

Bugg, eller trasigt grafikkort?

I tristram är allt perfekt, men butcher och hela nivån innan honom ser det ut så här:

Datorn har varit på 24/7 sen jag köpte mitt Nvidia 570, men det är ju asus finaste kylare på, så jag fattar ingenting, inte kan kortet vara slut redan?

Nån som sett liknande "bugg" i DiabloIII?

Tråden kanske är i fel forum, men ifall nån sett "buggen" så postar jag här först. AH och alla andra nivåer funkar.

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2011

Det verkar vara en bugg, om det är spelet eller drivrutinen kan jag inte svara på.
Det är iallafall inget fel på grafikkortet, i så fall hade delar av texten och övriga delar av UI varit felaktigt.

CPU: Intel® Core™ i5-2500K CPU Kylare: Noctua NH-D14 Modermodem: ASRock Z77 PRO3 GPU: R9 290X 4GB DCII + Arctic Accelero Xtreme IV RAM: Corsair 16GB Chassi: Fractal Design Define R3 PSU: Seasonic X-650 SSD: Samsung 256GB SSD 840 Pro HDD: 4TB ISP: Bahnhof 250/100Mbit Skärm: Samsung SyncMaster SA550 27" Tgb: Logitech G710+ Mus: Logitech G403 Högtalare: Logitech Z523 2.1 OS: MS Windows 10 Pro Tillbehör: Staropramen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tellus
Registrerad
Dec 2004

Ja, det var lite min tanke med. Då borde hela bilden få "artefakter" som du säger.

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter