BF minimeras hela tiden!

Permalänk

BF minimeras hela tiden!

Tjena! Ny här på ert trevliga forum! Hänger i vanliga fall på elektronikforumet, men detta är nog en fråga för er
Jag installerade Battlefield 2 på min laptop med Windows 7 Professional x64bit.
Men hela tiden så minimeras spelet, med mellanrum på allt mellan några sekunder och ett par min.
Jag har stängt av allt vad uppdateringar heter osv. Till och med alla funktioner i Åtgärdscenter är avslagna utan framgång. Jag har uppdaterade grafik-drivrutiner osv men inte fasen... Och japp! jag har googlat o sökt som en galning i 2 dagar utan o finna ett vettigt svar, dem tipsen som jag har hittat är redan prövade som jag beskrev ovan. Kan tillägga att det blir samma problem med Battlefield 1942 och även om jag kollar på en film i Windows media player så händer detta, men inte lika ofta. Kanske 3-4ggr per film (Vanlig långfilm)
Hoppas verkligen någon kan hjälpa mig och många andra som har samma problem
Hälsningar/ ochkl0620
EDIT: Ni får gärna skälla lite på mig ifall jag postat på fel ställe

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 Plus | Corsair H80i Liquid CPU cooler |Intel i5 4690K | ASUS Z97-P | Corsair Vengeance Low Profile 8GB 1600 MHz | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | OCZ MODXTREAM-PRO 600W | Kingston Hyperx 240GB SSD

Permalänk

Dyker någonting upp när spelet minimeras? Typ, ballongruta eller fönster.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Det är inget virusskydd som ligger och spökar?

Skrivet av ochkl0620:

Ingen som har några tips?

Bumping är förbjudet också. Så du tänker på det.

Permalänk

Ursäkta sent svar.
Nej ingenting dyker upp eller så... eller jo förresten, en ikon nere på aktivitetsfältet men den försvinner fort som satan så man hinner inte se vad det är :/
Nix har tagit bort antivirusprogrammet
Ok, jag ber om ursäkt för bumpningen, är det alltså totalförbud på detta? Känns inte som att jag hade fått svar utan o göra så Men då vet jag till nästa gång

Visa signatur

Cooler Master HAF 912 Plus | Corsair H80i Liquid CPU cooler |Intel i5 4690K | ASUS Z97-P | Corsair Vengeance Low Profile 8GB 1600 MHz | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | OCZ MODXTREAM-PRO 600W | Kingston Hyperx 240GB SSD