[CS:GO] SweClockers.com #1 & #2

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Koffe_93:

För det jag skriver när jag försöker joina är:
"connect 95:130.64.232:27080"

Och i konsolen säger den bara "Failed to join after 10 retrys"

Du har inte råkat stängt av automatiska uppdateringar eller kör någon tidigare version av CS som ex Source?

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av tcntad:

Jag kan ansluta men servrarna är ju tomma (enl. listan)

Kom in på mumble och ragga spelare eller skriv en stund i förväg att du vill spela, då ökar chanserna att fler ska sitta inne och spela.

Att bara slumpmässigt hoppas på att det ska vara folk på serverna är tyvärr inte så sannolikt, i något spel. Vi är nog ett hundratal som nyttjar mumble men det finns många faktorer som spelar in, inte minst Borderlands 2 släppet som dragigt mycket folk men om man sätter sig i söker spelare kanalen (skapa en tillfällig CoD) eller gå ner i CoD kanalerna så ser ju andra att du vill lira. Alternativt kan du fråga i de allmänna kanalerna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lan:

Kom in på mumble och ragga spelare eller skriv en stund i förväg att du vill spela, då ökar chanserna att fler ska sitta inne och spela.

Att bara slumpmässigt hoppas på att det ska vara folk på serverna är tyvärr inte så sannolikt, i något spel. Vi är nog ett hundratal som nyttjar mumble men det finns många faktorer som spelar in, inte minst Borderlands 2 släppet som dragigt mycket folk men om man sätter sig i söker spelare kanalen (skapa en tillfällig CoD) eller gå ner i CoD kanalerna så ser ju andra att du vill lira. Alternativt kan du fråga i de allmänna kanalerna.

Jag har försökt få mumble att fungera när jag spelar BF3..
Kan ansluta till Swec och allt men inget snack.

Permalänk
SpelClockers

Kolla i mumble på konfigurera och ljudkonfiguratorn, där kan du testa ditt ljud.

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Sir Hitman:

Kolla i mumble på konfigurera och ljudkonfiguratorn, där kan du testa ditt ljud.

Mick osv fungerar då jag använt det med en polare när vi spelade tillsammans, skall ta bort och ominstallera sen när jag kommer hem från jobbet.

Permalänk
Medlem

Härligt härligt!

Permalänk

Ey! Fan vad härligt!
Älskar CS:GO

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Geeks Gaming

Ny server är uppe

Kör lite aim/fun kartor
Är inte helt 100 inställt på vissa kartor men funkar ändå

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming

Servrarna är nu uppdaterade och server 1 rullar med den nya kartan

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

höj tickrate till 128 och kör gärna _se varianterna av kartorna på classic competetive servern. väldigt bra servrar för övrigt.

Permalänk
Geeks Gaming

Ska se om jag kan fixa de lite senare.

Vi jobbar även på att fixa stats till servrarna

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

när är det folk på servern? aldrig sett några inne..

Permalänk
Geeks Gaming

Där är folk på servrarna från och till.
Surf servern är självgående då vi är typ dom ända som kör surf

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Geeks Gaming

Surf server har nu nya kartor
surf_greatriver_xdr3am_d
surf_mastermind_a1_1
surf_pulse_v2
surf_air_arena_v4
surf_japan_beta1
surf_legends_lite

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

Har visserligen bara testat att ansluta till server #1, men det funkar inte. Hade varit roligt att lira lite med andra Sweclockare.

Permalänk
Geeks Gaming

Ska inte va några problem att komma åt dom.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Har inte sett en gubbe på server 1 förrens nu...

Permalänk
Medlem

Haha glider runt en del på surf servern, det äger sönder.

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Geeks Gaming

ja som sagt så går surf igång av sig själv ^^

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Man kan inte minska tiden inför varje runda? Den är väl på 8-10 sekunder vilket gör det väldigt segt.. 4-5 räcker gott och väl om ni frågar mig..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

Permalänk
Geeks Gaming

Jag har inte hittat kommandot för detta än. så vet du de så får du gärna posta så slänger jag in de.

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|