Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Soloplay?

Hur kul är spelet om man bara spelar solo?

Jag har inget intresse av guilds och liknande, spelar alltid helt själv. Sen betyder inte det att jag bara vill springa runt själv... jag vill främst spela massor med pvp och rvr, jag vill bara inte vara med i någon fast grupp.

WAR som jag spelade mycket var väldigt bra ordnat för just soloplay, det var i princip helt onödigt med guilds där.

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Zion
Registrerad
Apr 2004

Det fungerar kanon att spela själv sPvP är bara hoppa in i vanliga pug matcher eller köra free tournament med randoms, WvW samma sak, du måste inte alls känna någon, bara hänga på första bästa grupp du hittar Detta gäller även mycket för PvE, inte riktigt lika bra som GW1 för solo genom hela men nästan

[ i5-6600K @ 4.7Ghz || Corsair H110 GTX || 16GB DDR4 || ASUS Z170 Pro Gaming || Asus ROG 1080 Strix @ 2100+/11Ghz+ ]
Unigine Superposition 1080p; 17487 @ Medium; 4594 @ Extreme
"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ute i ingenstans
Registrerad
Mar 2002

Fungerar men som vanligt är det ju roligare i grupp.

Det fungerar faktiskt som Warhammer med events där det bara är att hoppa in och hjälpa till, samma med quests.

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB