Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Du tycker så, andra tycker att dom fick jättebra deals

berätta om de som gick därifrån och kände det var en stöld

Permalänk
Medlem

Tyckte det var rätt schyssta deals, Blev en Noctua NH-U12A för min del, inte varje dag man ser den för 899kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Riktigt trista inet deals denna gång, får hoppas komplett har nått mer intressant

Glöm inte skriva samma sak i Kompletts egna tråd på måndag!
Komplett SweC-Bonanza 3 - Summer (Semester) Edition - Diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nicklidstrom:

berätta om de som gick därifrån och kände det var en stöld

Med tanke på att t.ex Chromcasten gick på typ 15 minuter, tror dom hade 100st eller nåt, och skärmen och högtalaren gick också ganska fort i andra droppet, så tror jag nog att det finns folk som är väldigt nöjda.

Och det var inte någon hej dunder SweClockers rea, dom firade 2 år med sin stream Dubbelklick

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Glöm inte skriva samma sak i Kompletts egna tråd på måndag!
Komplett SweC-Bonanza 3 - Summer (Semester) Edition - Diskussion

Jag tyckte också att det var trista deals inet hade denna gång. Det var inget som jag ville eller behövde.
Att någon annan tyckte att de var bra hjälper väl inte mig eller han du citerade? Man får väl fortfarande skriva vad man själv tycker?

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

Jag tyckte också att det var trista deals inet hade denna gång. Det var inget som jag ville eller behövde.
Att någon annan tyckte att de var bra hjälper väl inte mig eller han du citerade? Man får väl fortfarande skriva vad man själv tycker?

Det står i din fulla rätt att tycka samt uttrycka. Bara lite tröttsamt att man hela tiden måste basunera ut det då jag inte riktigt ser vad det tillför diskussionen?

Inte intresserad av erbjudandet från Inet, Komplett, Webhallen etc? Ok, scrolla förbi och gå vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Det står i din fulla rätt att tycka samt uttrycka. Bara lite tröttsamt att man hela tiden måste basunera ut det då jag inte riktigt ser vad det tillför diskussionen?

Inte intresserad av erbjudandet från Inet, Komplett, Webhallen etc? Ok, scrolla förbi och gå vidare.

Håller med.

Räcker det inte att dem ger ut priser för 0:- går back på varje produkt dem ger dig. Utöver vill folk ha 3080 kort för 2000:- Eller komplett gaming maskin för 5K.

Var glad dem fortsätter med det här.
Kan lika sluta med det, att ge bort prylar eller sälja för mycket billigare, folk kommer ändå handla.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m4gnify:

Du tycker så, andra tycker att dom fick jättebra deals

Jag förväntade mig mer. Det var 8 deals och typ ingen av dem var ett "must buy" (förutom kanske monitorn som inte var fy skam), vilket de tidigare har haft. Men, gör inget, inte så att jag egentligen behövde något.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Svårt att hänga med i alla turer kring utlottningar och tävlingar när man inte hör vad de säger. Att enbart förlita sig på texten i chatten räcker inte för de aktiviteterna. Bättre tillgänglighet hade varit kul...

Visa signatur

R7 2700, X470 Aorus G5, 16GB, RX6700XT, RM750x, Phanteks P400S, CQ32G1 32" 1440p@144Hz
i7 9700, Z390 Gaming X, 32GB, RTX 2060, Phanteks 300, S70A 27" 4K@60Hz
i3 9100F, Z390-i Auros Pro, 16GB, GTX1660ti, NZXT h200i, 275E1S 27" 1440p@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av noxela:

Svårt att hänga med i alla turer kring utlottningar och tävlingar när man inte hör vad de säger. Att enbart förlita sig på texten i chatten räcker inte för de aktiviteterna. Bättre tillgänglighet hade varit kul...

Jag lyssnade på streamen under tiden jag satt och spelade på datorn.
När det var dags för drops så tabbade jag ner och var redo och hade inga problem att beställa när länken dök upp i youtubechatten.
De sa förövrigt i streamen att man bör vara snabb och beställa och eventuellt ta bort ordern istället för att ångra att man inte tog chansen.

Jag köpte skärmen.
Nu består stora delar av min setup av drops från Inet.

När de har samarbeten med sweclockers så syns det ju tydligare här men annars får man hålla koll på deras discord eller/och youtubekanal.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D, 3080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av noxela:

Svårt att hänga med i alla turer kring utlottningar och tävlingar när man inte hör vad de säger. Att enbart förlita sig på texten i chatten räcker inte för de aktiviteterna. Bättre tillgänglighet hade varit kul...

?
Jag klippte gräsmattan samtidigt och lyssnade.
Hade inge problem att hänga med.
Bensin driven så låter en del. Men kunde stanna, ta upp mobilen och tävla, kolla på drops tom skriva en kommentar då och då.

Var höll du hus?

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Skitbra med tipset om billiga nätverkskablar på webhallen. Blev två stycken 3 meters och givetvis fri frak och Refunder på det. Blir 0,38kr i cashback.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blade@LCD:

Produkt: Svive Procyon Key Light
Länk: https://www.komplett.se/product/1155941/datorutrustning/kring...
Kategori: Belysning
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5714899
Pris: 499kr

Riktigt riktigt trevligt pris för en bra produkt. Tog slut riktigt fort sist den var nere på 499kr.
Kostar normalt runt 1490-1990kr.

Tackar verkligen för tipset på denna. Tänkt skaffa men har inte haft kontinuerlig koll på priserna.

Blev en sådan här också då den också var kraftigt nedsatt.

https://www.komplett.se/product/1155939/datorutrustning/kring...

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alphahanne:

Tackar verkligen för tipset på denna. Tänkt skaffa men har inte haft kontinuerlig koll på priserna.

Blev en sådan här också då den också var kraftigt nedsatt.

https://www.komplett.se/product/1155939/datorutrustning/kring...

Jag vill också passa på att tacka så mycket för det här tipset! Missade förra vändan då priset var nedsatt och grämde mig över det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alphahanne:

Tackar verkligen för tipset på denna. Tänkt skaffa men har inte haft kontinuerlig koll på priserna.

Blev en sådan här också då den också var kraftigt nedsatt.

https://www.komplett.se/product/1155939/datorutrustning/kring...

Nu är det kanske inte tänkt användningsområde, men vet någon om detta skulle kunna vara en lösning för att ta bättre matbilder under de mörkare månaderna då dagsljus saknas?

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Nu är det kanske inte tänkt användningsområde, men vet någon om detta skulle kunna vara en lösning för att ta bättre matbilder under de mörkare månaderna då dagsljus saknas?

Varför inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fetakniven:

Nu är det kanske inte tänkt användningsområde, men vet någon om detta skulle kunna vara en lösning för att ta bättre matbilder under de mörkare månaderna då dagsljus saknas?

Menar du specifikt Svive ringlighten? Eller inkluderar din fråga även den rektangulära varianten?
Jag vet inte på vilken nivå du fotar matbilder, men jag skulle säga att det borde funka rätt fint.
Om du vanligtvis fotar med dagsljus och vill ge vinter-dagsljuset lite extra skjuts så kan man ju justera färgtemperaturen på dessa lampor i steg från varmt till kallt.

Måste säga att jag tycker användningsområdet för dessa Svive-lampor var lite skönare allomfattande än min Elgato Keylight som måste ställas in via datorn. På Svive-lampan är det ju bara att ratta in sina inställningar direkt på lampan. Supersmidigt för icke-vid-datorn-ändamål.

Det enda jag känner att jag önskar är att det skulle gå att dimma ner ljuset ytterligare lite lägre än den ljusstyrka som 10% (lägsta) ger. Men jag är ändå väldigt nöjd.

Permalänk
Medlem

Någon som fått sin LG tv levererad ännu?
Min har stått som under frakt nu nästan en vecka

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matte349:

Någon som fått sin LG tv levererad ännu?
Min har stått som under frakt nu nästan en vecka

Yup. Det är ett par i LG 2022-tråden som fått leverans inkl. jag. Beställde 19 juni, kom imorse.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/1657826-samlingstrad-l...

Permalänk
Medlem
Skrivet av ckghagen:

Produkt: Acer Nitro XV322QKKV 4K 31,5" 144hz HDMI 2.1
Länk: https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/datorskarmar/dat...
Kategori: Skärmar
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5769943
Pris: 4990kr

Återstår dok att se om det är ett korrekt pris

Detta måste ändå vara en sjukt bra deal. Slog själv till på erbjudandet och mitt ex skickades ut idag och får hem det idag, så tror inte det handlar om något prisfel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Min:

LG kör återigen en kampanj via Benify (https://www.benify.se/)(https://www.benifydealsprivat.se/) med 30% rabatt på LG OLED C2 TV med rabattkod: BENI22_SUMMER

Villkoren anger att erbjudandet inte kan kombineras med andra rabatter men i skrivande stund tillämpas rabattkoden tillsammans med medlemspris som ger ytterligare lite lägre pris.

(Notera att LG:s nya cashback-kampanj inte gäller för köp via LG med Benify-rabattkod då man nu har lagt till en rad i villkoren för detta "LG Online Store excl. benify".)

---

Rabattkod (BENI22_SUMMER) och medlemspris gäller även för LG 28MQ780-B DualUp Monitor 27.6" 2560x2880 16:18 Ergo-stativ USB-C:

Produkt: LG 28MQ780-B DualUp Monitor 27.6" 2560x2880 16:18 Ergo-stativ USB-C
Länk: https://www.lg.com/se/monitor/lg-28mq780-b
Kategori: Skärmar
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5950153
Pris: 6310 kr

Villkor

  • Beräknat mot standardpris på tillgängliga modeller på www.lg.com/se.

  • Max 2 enheter per person.

  • Löptid - 2022.07-05 - 2022.07.19.

  • Kampanjmodeller: OLED48C25LB.AEU OLED55C25LB.AEU OLED65C25LB.AEU OLED77C25LB.AEU OLED48C26LB.AEU OLED42C26LB.AEU OLED83C26LA.AEU OLED77C26LD.AEU OLED65C26LD.AEU OLED55C26LD.AEU 28MQ780-B.AEU.

  • Erbjudandet kan inte kombineras med andra kampanjer eller rabatter.

  • Kan inte nyttjas i efterhand på redan genomförda beställningar.

Dold text

Intressant 16:18 skärm med en PPI på 139,6 nästan exakt samma som 31,5" 4K på 140,4 PPI
Detta att använda diagonal längd blir mer och mer rörigt när det nu finns så många bildförhållanden denna skärm motsvarar ju 2 stycken staplade 21" 1440p skärmar. En tanke som slår en att just att kombinera den 31,5 jag tipsa om i går med LG 28MQ780-B som tipsades om i dag. Det kan bli en ganska ultimat set upp, om en ganska stor. För att snarlik PPI i en fler skärm lösning är ju att föredra när man flyttar fönster mellan skärmarna.

Produkt: Acer Nitro XV322QKKV 4K 31,5" 144hz HDMI 2.1
Länk: https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/datorskarmar/dat...
Kategori: Skärmar
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5769943
Pris: 4990kr

Skrivet av Hasson39:

Detta måste ändå vara en sjukt bra deal. Slog själv till på erbjudandet och mitt ex skickades ut idag och får hem det idag, så tror inte det handlar om något prisfel

Antar att du betala extra för express leverans för står mottagen på min order fortfarande

Visa signatur

MB: Gigabyte Z690 Gaming X DDR4 | CPU: 13700K | RAM: DDR4-3200 64 GB
GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterFo Skärm: Acer Predator 4K 27" XB273KGP
DYSLEKTIKER Kan innehålla spår av språkfel

Permalänk
Medlem
Skrivet av ckghagen:

Produkt: Acer Nitro XV322QKKV 4K 31,5" 144hz HDMI 2.1
Länk: https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/datorskarmar/dat...
Kategori: Skärmar
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5769943
Pris: 4990kr

Antar att du betala extra för express leverans för står mottagen på min order fortfarande

Yes, valde BEST hemleverans ikväll

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hj3lm:

Produkt: Razer Basilisk ergonomisk gamingmus
Länk: https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/datortillbeh...
Kategori: Möss
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4472280
Pris: 146 kr

Bra pris. La en beställning men får ingen orderbekräftelse. OK, provar igen, gör inget om jag får två (brorsan kan ta andra). Väljer 29kr frakt till närmaste postkontor precis som tidigare beställning. Ingen bekräftelse. Någon minut senare så dyker det upp epost på att en leverans förbereds till Barkarby. WTF.
Avbeställer den, har inte tänkt åka 330km för en jäkla mus. Och nu är musen slut på webben. Kanon.

Tänkte jag kikar om den andra ordern kanske dyker upp senare. På med PC, försöka logga in med Firefox, går inte att logga in.
Vad har hänt med elgiganten?

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Bra pris. La en beställning men får ingen orderbekräftelse. OK, provar igen, gör inget om jag får två (brorsan kan ta andra). Väljer 29kr frakt till närmaste postkontor precis som tidigare beställning. Ingen bekräftelse. Någon minut senare så dyker det upp epost på att en leverans förbereds till Barkarby. WTF.
Avbeställer den, har inte tänkt åka 330km för en jäkla mus. Och nu är musen slut på webben. Kanon.

Tänkte jag kikar om den andra ordern kanske dyker upp senare. På med PC, försöka logga in med Firefox, går inte att logga in.
Vad har hänt med elgiganten?

Elgigantens nya sida är under all kritik, den förra var inte bra men denna slår priset. Laggar och gör konstiga val åt en. Samma här, den valde Barkarby när det inte är min närmaste butik. Gjorde en ny beställning och valde närmaste butik, då gick det.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av ottomanslap:

Elgigantens nya sida är under all kritik, den förra var inte bra men denna slår priset. Laggar och gör konstiga val åt en. Samma här, den valde Barkarby när det inte är min närmaste butik. Gjorde en ny beställning och valde närmaste butik, då gick det.

Ja, deras hemsida är så J värdelös! HATAR att surfa in på den.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus|Ryzen 7600X / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @6000 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | SteelS Apex 7 | Razer Viper Ultimate | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1220L V2 - 16GB - 4x4TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 7 Pro 256GB

Permalänk
Medlem

Acer Nitro XV322QKKV

Skrivet av ckghagen:

Produkt: Acer Nitro XV322QKKV 4K 31,5" 144hz HDMI 2.1
Länk: https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/datorskarmar/dat...
Kategori: Skärmar
Prisjakt: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=5769943
Pris: 4990kr

Återstår dok att se om det är ett korrekt pris
PS 20 timmar senare Ser ut som priset faktiskt stämmer

Grymt tips, åkte och köpte i butik idag efter lunch. riktigt nöjd över skärmen. det enda som man kan klaga på är att det är 4:2:2 sampling på 120hz och 144hz så viss text blir lite kass men som jag har förstått det finns det inga 4k 144hz skärmar som är 4:4:4 idag, eller det kanske finns men gissar på att det är en del mer än dubbla priset vad denna gick för isåfall.

Nu saknas det bara att jag får ta och och köpa nya monitorarmar då den jag har för tillfället inte pallar vikten

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Grymt tips, åkte och köpte i butik idag efter lunch. riktigt nöjd över skärmen. det enda som man kan klaga på är att det är 4:2:2 sampling på 120hz och 144hz så viss text blir lite kass men som jag har förstått det finns det inga 4k 144hz skärmar som är 4:4:4 idag, eller det kanske finns men gissar på att det är en del mer än dubbla priset vad denna gick för isåfall.

Hmm 120 hz borde den klara i 4:4:4 - åtminstone i vanlig 8 bitars läge. (Det gör ju många tv apparater också)
Kommer inte ihåg exakta begränsningarna nu dock.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Hmm 120 hz borde den klara i 4:4:4 - åtminstone i vanlig 8 bitars läge. (Det gör ju många tv apparater också)
Kommer inte ihåg exakta begränsningarna nu dock.

Med min nuvarande setup så gör den inte det. testade med en kabel som jag specifikt vet är displayport 1.4 och det gick inte att köra i 4:4:4 på 120 Hz, så antingen så klarar inte skärmen det över Displayport eller så är det mitt grafikkort som är för gammalt kanske?

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Detta måste ändå vara en sjukt bra deal. Slog själv till på erbjudandet och mitt ex skickades ut idag och får hem det idag, så tror inte det handlar om något prisfel

Helsike, det här såg ju ut som ett väldigt bra pris för denna skärm. Synd bara att jag redan har en Dell 43” 4K-skärm. Den har dock bara 60Hz..
120 eller 144Hz hade ju varit att föredra.. Och 32” är lite mindre otympligt än 43”..

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SVP:

Grymt tips, åkte och köpte i butik idag efter lunch. riktigt nöjd över skärmen. det enda som man kan klaga på är att det är 4:2:2 sampling på 120hz och 144hz så viss text blir lite kass men som jag har förstått det finns det inga 4k 144hz skärmar som är 4:4:4 idag, eller det kanske finns men gissar på att det är en del mer än dubbla priset vad denna gick för isåfall.

Nu saknas det bara att jag får ta och och köpa nya monitorarmar då den jag har för tillfället inte pallar vikten

Skrivet av Roger W:

Hmm 120 hz borde den klara i 4:4:4 - åtminstone i vanlig 8 bitars läge. (Det gör ju många tv apparater också)
Kommer inte ihåg exakta begränsningarna nu dock.

Skrivet av SVP:

Med min nuvarande setup så gör den inte det. testade med en kabel som jag specifikt vet är displayport 1.4 och det gick inte att köra i 4:4:4 på 120 Hz, så antingen så klarar inte skärmen det över Displayport eller så är det mitt grafikkort som är för gammalt kanske?

Det är bandbredden, inte versionsnr som är avgörande för om man kan mata full upplösning och uppdateringsfrekvens

Bilden är från Laxpuddings artikel: Teknikstund: Välj rätt bildskärmskabel för Displayport och HDMI

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34