Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Johnnymann:

Hur du en direktlänk istället då det priset inte står någonstans

Misstänker att det var denna (Microsoft Windows 10 Pro OEM 32/64bit): https://programvara.se/product/microsoft-windows-10-pro-oem-3...

Kostar nu 456:-. Home finns på samma sida för några kronor billigare.

EDIT: Vet inget om denna sida, misstänker att de säljer samma licenser som säljs på ebay och hade personligen hellre köpt därifrån

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon76929:

LG 65" 4K UHD OLED65C9

Elgiganten 35 499 Hittar den inte någon annan stans ännu.

https://www.elgiganten.se/product/tv-bild/tv/24388/lg-65-4k-u...

Vet inte riktigt om det räknas som ett fynd att en kommande TV har lagts upp till ordinarie pris av en butik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Vet inte riktigt om det räknas som ett fynd att en kommande TV har lagts upp till ordinarie pris av en butik?

Instämmer och skulle precis skriva någonting i samma stil. Är detta verkligen ett fynd? :S

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Ser ut som om vi kan lägga ner Green Friday. Precis samma rabatter och rea-artiklar som redan pendlat ut och in i rea de senaste veckorna och ingenting utöver det normala. Såååå tråkigt.
Jag som hade väntat så

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kallamamran:

Ser ut som om vi kan lägga ner Green Friday. Precis samma rabatter och rea-artiklar som redan pendlat ut och in i rea de senaste veckorna och ingenting utöver det normala. Såååå tråkigt.
Jag som hade väntat så

Så har det varit alla år efter första. Det är i princip bara Black friday (och det har blivit myket sämre) som håller måttet, inte ens mellandagsrean är suverän längre. Dock enskilda reor då o då är oftast fina.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr_x:

CDON säljer en 360 ACTIONKAMERA OKAA LIFE - SVART
för 590:- (1990:-) Green Friday – Flash Deals

bra pris, men enligt en del reviews som jag såg på nätet så var det inget att ha.

https://www.webhallen.com/se/product/271091-OKAA-Life-360-ful...

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Just nu har CDON sin Green Friday-vecka (ja, logiken i det) igång och Webhallen kör en grön helg. Finns lite olika fynd att hitta, jag har mest spanat på bra spelerbjudanden så långt. Om ni andra hittar andra typer av produkter som är värda att tipsa om är det bara å åk!

På spelfronten kan jag tipsa om Marvel's Spider-Man som kostar 379 kr hos Webbis, och finfina Detroit: Become Human för 259 kr hos samma handlare.

Shadow of the Colossus-remaken för 169 kr är också en finfin deal. Vill också slå ett slag för Gravity Rush 2 för 169 kr, ett riktigt bra spel som inte fått i närheten så mycket uppmärksamhet som det förtjänar

The Last of Us Remastered och Uncharted 4: A Thief's End för 149 kr är också ruskigt bra spel för lite pengar.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Hade hoppats på ett trevligt pris på något RTX 2070, men där verkar man gå bet.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av dole_95:

Misstänker att det var denna (Microsoft Windows 10 Pro OEM 32/64bit): https://programvara.se/product/microsoft-windows-10-pro-oem-3...

Kostar nu 456:-. Home finns på samma sida för några kronor billigare.

Någon här som handlat från den där butiken? Verkar så billigt jämfört med priserna på prisjakt att man blir misstänksam.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Medlem

@dabo86: Inte köpt något själv. Men telefonnummer saknas. De hävdar att de varit aktiva i 6 år, men enligt allabolag.se registrerades bolaget Nordic Programvara AB i år. Adressen går till ett kontorshotell i Stockholm. Koden levereras via email.... Jag had nog köpt en billig kod på eBay istället.

Permalänk
Medlem

@Naki: Ok tack för infon. Hur vet man att det är legit på ebay då vet inte om det känns säkrare? Hittade nycklar för några pund känns ännu skummare. Men jag kanske är paranoid då jag blev lurad en gång när jag köpte Windows billigt.

Visa signatur

Stationär: i7 870 - H55M USB3 - 8GB RAM - GEFORCE GTX 1050 Ti - 512GB SSD - 1TB HDD
Laptop: Gigabyte P34G v2 - i7 4710HQ - 8GB RAM - HD 4600/GTX 860M - 128GB mSATA SSD - 1TB HDD

Permalänk
Inaktiv

@dabo86: Koderna från programvara.se kommer defintivt från Ebay eller motsvarande så skippa mellanhanden

Permalänk
Medlem

@Dhanjel: Jag länkade igår i andra tråden sen om det är en modell du är ute efter är en bra fråga.
https://www.inet.se/produkt/5406905/pny-geforce-rtx-2070-8gb-...

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Ja den såg jag och har "under span" Hade hellre valt ett Asus-kort dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Ja den såg jag och har "under span" Hade hellre valt ett Asus-kort dock

Haha ja, dock går det ju under "ett trevligt pris" eftersom du inte specade modell.
Jag har också mina favoritmärken (Asus, MSI, EVGA tex) så jag förstår.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Mindfactory säljer både i5-9400f och Ryzen 5 2600 för 139,90 euro.

https://www.mindfactory.de/Highlights/MindStar

Dessutom Vega 56 (Asus Strix) för 279 euro.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Erbjudandet kräver att man skaffar deras webbhotell, vilket ju gör att 5kr för en domän inte är riktigt sant.

Visa signatur

NAS: DS918+
Laptop: Macbook Pro M1 Max 16", 1TB, 32 GB

Permalänk
Skrivet av xtQ:

Erbjudandet kräver att man skaffar deras webbhotell, vilket ju gör att 5kr för en domän inte är riktigt sant.

Har varit kund host Stablehost tidigare och vill rent ut sagt varna för dem. Håll er borta. Fullständigt inkompetent support, bryter mot registrar-reglerna för .se, och värst – jag har vid flera tillfällen köpt domäner av dem (som bekräftats och betalats för) so aldrig ens registrerats i mitt namn) och då hade det gått över 8-12 veckor innan jag upptäckte felet. Under samma koncern som MissGroup (Misshosting/Missdomain etc), som har visat sig lika usla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dabo86:

@Naki: Ok tack för infon. Hur vet man att det är legit på ebay då vet inte om det känns säkrare? Hittade nycklar för några pund känns ännu skummare. Men jag kanske är paranoid då jag blev lurad en gång när jag köpte Windows billigt.

Jag byggde ny dator för några veckor sedan.
Köpte kod på länken nedan, det har fungerat felfritt so far iallafall.
Windows laddade jag ner med Microsofts verktyg.

https://www.ebay.com/itm/Windows-10-Home-Key-64-bit-Licence-A...

Permalänk
Medlem
Skrivet av xtQ:

Erbjudandet kräver att man skaffar deras webbhotell, vilket ju gör att 5kr för en domän inte är riktigt sant.

Huh? Jag betalade en tjuga för 4 domäner. Skaffade inget webbhotell.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av hatyl:

Amerikanska Amazon säljer Hifiman HE-400i för 179$, prissänkt från 499$

https://www.amazon.com/HIFIMAN-HE-400I-Full-size-Magnetic-Hea...

+ $68.75 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden

Kan ju vara relevant att lägga till..

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlitoman:

Transcend 128GB U3 finns för 240kr på CDON. Gratis frakt idag över 200kr.
https://cdon.se/hemelektronik/transcend-microsdxc-128gb-u3-r9...

Går på €17,11 inkl svensk moms från Amazon.de. Dock frakt på €5,99 men tänker man köpa flera eller andra produkter samtidigt så är det fri frakt över €39.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Med tanke på att Gear S3 ingår kanske detta är en bra deal? Den kostar 2000 kronor på kampanj.

https://www.samsung.com/se/offer/the-space-gear-s3/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Presis den köpte jag och fick hem igår. Grymt kort för liten peng. Tydligen har de flera demo ex av just den modellen.
Väl värt pengarna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naga:

+ $68.75 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden

Kan ju vara relevant att lägga till..

Är det där allt man betalar om man vill ha de till Sverige? Alltså 179+69$ totalt eller kommer tullen eller nåt smaska på nåt mer?

Edit: förresten om nån ser nån rea på nvidia shield TV så får ni gärna hojta till!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Är det där allt man betalar om man vill ha de till Sverige? Alltså 179+69$ totalt eller kommer tullen eller nåt smaska på nåt mer?

Edit: förresten om nån ser nån rea på nvidia shield TV så får ni gärna hojta till!

Om du lägger varan i korgen och går vidare till sista steget innan betalning och bekräftelse så visar Amazon totala slutpriset i svenska kr, eller i annan valuta.
2500 nånting blir det totalt, med till och frakt etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Skrivet av RVX:

Om du lägger varan i korgen och går vidare till sista steget innan betalning och bekräftelse så visar Amazon totala slutpriset i svenska kr, eller i annan valuta.
2500 nånting blir det totalt, med till och frakt etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Går även att klicka på
"$68.75 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden"
Så kommer det fram en uträkning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dumpventilen:

Går även att klicka på
"$68.75 Shipping & Import Fees Deposit to Sweden"
Så kommer det fram en uträkning.

Går det också.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle2000:

Köp M2026W om du klarar dig med monolaser (alltså svart/vitt). Jag har föregångaren och den presterar bra för textutskrifter. Toner kan du köpa från 123ink för 360:-, hp original.

Xerox maskinen har en helt annan teknisk spec med Duplex, Färg och möjlighet till trådat nätverk. Att byta alla fyra toner kostar dock 890 + 690 + 690 + 690 (Svart, cyan, gul, magenta) för Xerox original på 123ink.

Satte precis upp printern, riktigt nöjd med den.

Är det dessa kassetter du menar? Kan man köpa ett nu och ha det liggandes svalt i korridoren så man har en backup?
https://www.123ink.se/Samsung-MLT-D111S-SU810A-svart-toner-or...

ink123 verkar ha en egen-brandad kassett som lovar 500 mer print samt 40kr billigare.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA