Permalänk
Medlem

Origin fråga

Hejsan, jag är helt färsk på origin, men glad som jag är med nya datorn så tankade jag ned det, registrerade mig. beställde en nedladdningsbar kopia av Battlefield 3 premium för 499:-
Men hur jag än letar hittar jag ingenstans där jag kan välja att den ska börja ladda ned spelet, vet ni om jag gjort fel eller var jag kan hitta?

Mvh, Knulken.

Permalänk
Medlem

Är inte jätte insatt i BF3, men Premium är bara en "expansion", du behöver köpa spelet Battlefield 3 först.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem

Aha, du är säker på det? så jag inte köper 1 ex i onödan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knulka:

Aha, du är säker på det? så jag inte köper 1 ex i onödan

Köpte du bara premium så får du inte själva bf3. Du måste köpa det också.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Medlem

haha, åhfan... och nu går det på 399, och hade jag bara tryckt rätt från början hade jag betalat totalt 599 :-/ går det att ångra köpen på något vänster?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knulka:

Aha, du är säker på det? så jag inte köper 1 ex i onödan

"Grundspelet Battlefield 3 ingår inte" står det på deras sida.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem

Du skulle ha köpt BF3 Premium Edition och inte bara BF3 Premium. Nu måste du köpa BF3 också. Och det blir mycket dyrare tillsammans än Premium Edition som jag tror kostar 599 kr.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knulka:

haha, åhfan... och nu går det på 399, och hade jag bara tryckt rätt från början hade jag betalat totalt 599 :-/ går det att ångra köpen på något vänster?

"Om du bor i EU-området och köper ett spel eller en tjänst, som spelpoäng eller valuta, från en av våra webbplatser, så har du 14 dagars returrätt under vilka du kan ta tillbaka ditt köp. Du förlorar dock rätten att ta tillbaka köpet om du påbörjar nedladdningen, eller om tjänsten har påbörjats, innan 14-dagarsperioden är över. Observera att om du köper tjänster från oss så påbörjar vi tjänsten när vi har skickat dig e-post med köpbekräftelsen."

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk
Medlem

Okej, men då borde de kanske svara på mail om jag tar kontakt med dem och erkänner min dumhet eller dylikt?
Fan att man har så bråttom då. Tack för de snabba svaren hörni!