Platta för programmering

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra götaland
Registrerad
Sep 2012

Platta för programmering

Hej

Jag söker en platta för programmerings användning huvudsakligen. Just nu tippar jag åt en asus transformer pad infinity med docka då det verkar vara skönt. Jag vill inte ha någon iOS produkt. Det negativa med infinity är att den har lite tid på sig utan att hittills ha sänkts i pris, för övrigt verkar den sjukt bra för mitt ändamål. Jag har kollat upp så att android har allting jag behöver att använda som IDE för de flesta saker. Min andra tanke är att vänta på Microsoft Surface Pro eller vad den nu heter. Jag är inte jätte insatt i den men av vad jag har hört så skall den släppas 2013 q1/q2 och hade en bra prestanda. Då den kör windows har jag många fler och bättre utvecklings möjligheter (IDE's) än med android så är det fortfarande mer eller mindre ett halvårs väntan. Har ni någon information om den kommer klara av program som Blender och UDK? Jag skulle även uppskatta information om priset på microsoft surface pro. Så min slutliga fråga, vad är eran åsikt? Vänta på Microsoft Surface Pro eller köpa en Infinity? När tror ni att de kommer sänka priset på infinity dessutom? Så man möjligen kan tajma in ett köp efter sänkningen.

Kan låta oavsiktligt aggressiv.
Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra götaland
Registrerad
Sep 2012

Juste, glöm det här. Har bestämt mig, ni kan skriva vad ni vill om ni vill men kom på att för mig passar en notebook bäst.

Kan låta oavsiktligt aggressiv.
Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.