7770 andrahandsvärde?

Permalänk

7770 andrahandsvärde?

Tänkte sälja mitt 7770 pga dåliga Linux-drivers. Hur mycket är andrahandsvärdet?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

vilken modell? hur gammalt? ett nytt kostar en tusing, så runt 600 kanske? man får tänka på att det inte finns nån garanti på begagnade kort, oavsett hur nya de är

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk

Det är snäppet sämre än 6870, men drar mindre ström och klockar bättre, så jag skulle säga 600-800 Kr. 800 Kr är om det är eftermarknadskylare på den, Samt alla tillbehör medföljer i originalkartong.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Skrivet av Starric:

vilken modell? hur gammalt? ett nytt kostar en tusing, så runt 600 kanske? man får tänka på att det inte finns nån garanti på begagnade kort, oavsett hur nya de är

Har referenskylare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Cirka 600 skulle jag tippa på. Synd att du inte hade sapphire-versionen. Isåfall skulle jag vara intresserad.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Om den kostar runt 1k nytt så skulle nog jag inte ge mera æn 500kr

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Starric:

vilken modell? hur gammalt? ett nytt kostar en tusing, så runt 600 kanske? man får tänka på att det inte finns nån garanti på begagnade kort, oavsett hur nya de är

Garanti kan finnas, värre med reklamationsrätten. Dock helt upp till återförsäljaren om denna vill acceptera s.k. andrahandsgaranti.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Garanti kan finnas, värre med reklamationsrätten. Dock helt upp till återförsäljaren om denna vill acceptera s.k. andrahandsgaranti.

precis, upp till försäljaren, generellt finns det inte. men sen kan man ju ofta gå runt det eller ha tur med just den säljaren du pratar med

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII