Permalänk
Medlem

Har du planer på o sälja Samsung skärmen som du hade på den första bilden i detta album?

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt fick du det, fårstår dock inte varför du ska krångla till upphängningen av projjektorn när du bara kan lägga den i hyllan, men jag är noob på projektorer så kanske det finns en bra anleding sen undrar jag vad det är för en mojeng på tredje bilden nerifrån.

Permalänk
Medlem

Gjorde bara en snabb titt. Ser helt ok ut. Nice

Visa signatur

HTPC Tt Mozart, Asus P8P67 Deluxe B3, i7 2600K@4,4Ghz med Tt vbl, MSI GTX 580 med EK vbl, SSD Intel X25 80Gb system, SSD Plextor M3 Pro 128 Gb för spel, 2x WD 320Gb Raptor, WD 500Gb extern, 4x2Gb OCZ DDR3 1800 Mhz,Tt Bigwater 745 cirkulation, Zalman 850W, Win7 x64 HP, Sharp 46" 100Hz 1080p, Denon AVR-2106 7.1, komplett Dali Concept hgt 7 kanals surround med Concept 8 som frontar, Dantax 12" sub, Xbox 360.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

Riktigt snyggt fick du det, fårstår dock inte varför du ska krångla till upphängningen av projjektorn när du bara kan lägga den i hyllan, men jag är noob på projektorer så kanske det finns en bra anleding sen undrar jag vad det är för en mojeng på tredje bilden nerifrån.

Saitek pro flight multi panel

Permalänk
Medlem

Riktigt coolt gamingrum men varför köra med trådlös mus??

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Riktigt coolt gamingrum men varför köra med trådlös mus??

Varför inte köra med trådlös mus?

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakke87:

Riktigt snyggt fick du det, fårstår dock inte varför du ska krångla till upphängningen av projjektorn när du bara kan lägga den i hyllan, men jag är noob på projektorer så kanske det finns en bra anleding sen undrar jag vad det är för en mojeng på tredje bilden nerifrån.

Jo, det tänkte jag ochså. Men måste ha det eftersom projektorn måste vara upp o ner

Permalänk

Väldigt bra gjort!

Visa signatur

Asus P8P67 PRO / Intel i5 2500K / Nvidia Gigabyte GTX 670 Windforce 3X 2GB 2-Way SLI / Corsair Vengence 8GB 1600MHz Black / Corsair TX 750W / Fractal Design R4 Black

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Storälg:

Jo, det tänkte jag ochså. Men måste ha det eftersom projektorn måste vara upp o ner

Missade du min fråga eller?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Lyser inte E knappen på ditt tangentbord?
Frågar för den är död på mitt också.

Sjyst med en sån bunker då kan du ju fortsätta att lira efter den 21:a december

Haha, ja min är ochså död min E.
tack för kommentaren!

Permalänk
Medlem

Konstig fråga kanske, men den där rutiga filten...har du haft den länge eller köpt nyligen? Och isåfall vart!!?

Permalänk

Been there, gamed that!

Permalänk
Medlem

Skillad bunker! Ser att du kör flightsim Själv har jag nyss fått jobb på ett av dom större flygbolagen i europa. Mycket med hjälp av FS för att hålla uppe kunskaperna.

Har du problem med flerskärmslösningen vad det gäller FS?
Själv buggar det ur ibland när jag kör mer än två skärmar. (Inte Eyefinity).

Permalänk

Vilket tangentbord och vad köpte du chassit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ridder:

Skillad bunker! Ser att du kör flightsim Själv har jag nyss fått jobb på ett av dom större flygbolagen i europa. Mycket med hjälp av FS för att hålla uppe kunskaperna.

Har du problem med flerskärmslösningen vad det gäller FS?
Själv buggar det ur ibland när jag kör mer än två skärmar. (Inte Eyefinity).

Trevligt! vilket flygbolag?

Nja, fs är ju ett sånt o stabilt spel så jag kör bara med 1 skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av roadspig:

Konstig fråga kanske, men den där rutiga filten...har du haft den länge eller köpt nyligen? Och isåfall vart!!?

Haha, den är ganska gammal. Men den är köpt på Ikea såklart<3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpstig:

Vilket tangentbord och vad köpte du chassit

Corsair K90 - http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=649423

Chassit - http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=603164

Permalänk
Avstängd

När jag lyckas här i världen sedan, skulle du vara villig att hjälpa mig med detta för en stor summa?

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Medlem

Nöjd med skärmarna ?

Visa signatur

[ i7-8700K @ 5Ghz || CM MasterLiquid ml360r || 64GB DDR4 3200Mhz || MSI Z370Pro Carbon || KFA2 RTX 3080TI || EVGA Supernova G2 750W || Samsung 960 EVO || Lian Li pc-o11 Dynamic ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av LucasSj:

När jag lyckas här i världen sedan, skulle du vara villig att hjälpa mig med detta för en stor summa?

Vad menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storälg:

Trevligt! vilket flygbolag?

Nja, fs är ju ett sånt o stabilt spel så jag kör bara med 1 skärm.

Det vill jag helst hålla för mig själv, men jag kan säga att det är ett av europas största.

Jag har lyckats få igång spelet med tre skärmar och en projektor. Men då körde jag Vista, numer så är det omöjligt.

Snyggt rum, än en gång!

Permalänk
Medlem

Gött som sören!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Var testet med Joysticken lyckad?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Riktigt mysigt!

Permalänk
Skrivet av Storälg:

Hallå alla!

Efter att ha sommar jobbat i 5 veckor så kände jag att det va dags att göra i ordning i bunkern. Jag har tagit lite bilder på projektets gång och hoppas att ni alla gillar det!
Tack till farsan som har hjälpt mig med allt!

Snyggt!
Har du möjlighet att länka bakgrunden på sista bilden?
http://www.sweclockers.com/image/gallery/2012/09/17/H.jpg?t=o...

Vore schysst!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, bra jobbat med renoveringen

Permalänk
Medlem

jäkla sommar jobb för få råd me de:P
annars snyggt hehe lagom man cave

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

Frågar igen: Vad är det för Samsung skärm du har på första bilden?

Visa signatur

Intel core i5-3570k - Asrock z67 Extreme7 - 2x4gb Corsair low profile ddr3 - Samsung EVO 250GB - Intel 520 240gb ssd - GTX970 4GB - Define R4 Black - WD Black 1.5TB

Permalänk
Medlem

Har du kvar den första bakgrundsbilden?(Ögat)

Visa signatur

The quieter you become, the more you are able to hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lantea:

Har du kvar den första bakgrundsbilden?(Ögat)

Nej, tyvärr hittar den inte på datorn. Men googla lite, jag hitta den på google ganska lätt.