Tröttnat på WoW?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Han kanske insåg att GW2 faktiskt inte va nå kul

lirade gw2 lika mycket som jag spelade WoW igår så nää verkligen inget dåligt spel än iofs är ju wow ospelbart efter 14.00 med 91238712987 miljoner personer som gör samma quests

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uvania:

lirade gw2 lika mycket som jag spelade WoW igår så nää verkligen inget dåligt spel än iofs är ju wow ospelbart efter 14.00 med 91238712987 miljoner personer som gör samma quests

Jag var i princip själv på min server att göra questerna ifrån 85-87 igår mellan 15:00-24:00. Stötte väl på någon då och då men hade inga som helst problem med att hitta questmonster etc.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rebbon:

Hejsan!

Jag har spelat WoW sen November 2006, har nu en karaktär som jag skapade 2009 och har spelat på den mest, jag antar att man kan säga att jag har spelat WoW "på riktigt" sen 2009 och från 2006-2009 har jag väl bara tagit pauser och lärt mig om spelet. Iallafall, efter alla dessa år som jag har spelat på min 85 hunter, så börjar spelet bli väldigt tråkigt.

Det känns som att det knappt finns något att göra i WoW längre förutom att grinda dungeons/raids för mer Justice Points eller grinda BG's för mer Honor och sedan skaffa bättre gear, sedan stannar du bara i SW/Orgrimmar och väntar i kön varje vecka.

Känns så j*vla tråkigt just nu, och jag undrar: Vad ska man göra? Finns det något annat man kan göra just nu? Ska jag vänta tills MoP kommer?

Jag vet inte vad jag ska göra, så därför frågar jag er. Har ni några förslag?

Mists of Pandaria är det bästa som hänt WoW sedan BC!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frozzarn:

Jag var i princip själv på min server att göra questerna ifrån 85-87 igår mellan 15:00-24:00. Stötte väl på någon då och då men hade inga som helst problem med att hitta questmonster etc.

ja, jade forest gick fint som fan för mig men när jag kom ut därifrån urgh...