Permalänk

frekvensområde?

Hej!

skulle koppla datorn tillbaka till dator skärmen efter ha haft den kopplad till datorn. Får ja nu längre ingen bild, efter windows laddningen så blir skärmen svar förutom en ruta som syns där det står frekvensområde 75.1 kHz/ 60Hz. Testat att starta i felsäkert för att ändra upplösning men det hjälpte inte, gjorde dessutom en systemåterställning, samma problem fortfarande.
Vad kan det bero på?
och tips på att lösa det?

är det så enkelt som att jag behöver koppla den till tvn igen ändra nån inställning och sedan ska det fungera.

Permalänk
Medlem

"skulle koppla datorn tillbaka till dator skärmen efter ha haft den kopplad till datorn" vänta va?
med tanke på hur du stavar säger jag gå och lägg dig och kolla på det med nya ögon imorgon

onT: jag skulle tro att du måste koppla den till tv:n igen och ändra upplösning eller något.

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Skrivet av Mr.Azum:

"skulle koppla datorn tillbaka till dator skärmen efter ha haft den kopplad till datorn" vänta va?
med tanke på hur du stavar säger jag gå och lägg dig och kolla på det med nya ögon imorgon

onT: jag skulle tro att du måste koppla den till tv:n igen och ändra upplösning eller något.

Du verkar ha rätt! och trött e jag