Permalänk
Medlem

Apple garanti.

Hej. Vet inte om jag lagt min tråd rätt.
Hade en fråga om man köper en apple produkt på expert som nu går i konkurs t.ex en ipad. Har man då garanti från apple då ifall det skulle hända något med den? Så man kan vända sig till dom ifall de vore fel på den

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Rekordmedlem
Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Jag skulle gissa att du fortfarande har garanti av apple.

Men däremot så tror jag inte expert kommer sälja Apple produkter så mycket billigare eftersom alla elektronik affärer får så dåligt med pengar för att sälja dem. Det är vad jag har hört i alla fall.

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daavido:

Jag skulle gissa att du fortfarande har garanti av apple.

Men däremot så tror jag inte expert kommer sälja Apple produkter så mycket billigare eftersom alla elektronik affärer får så dåligt med pengar för att sälja dem. Det är vad jag har hört i alla fall.

Okej då vet jag lite. Får ta mig ner till rean o se efter hur det är med priset. Tack för svar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du bara kvitto kan du lämna in den hos vilken Apple auktoriserad verkstad som helst...

Permalänk
Medlem

Garantin med Apple är just en garanti med Apple. Den är mellan dig och Apple oavsett vem som stod emellan. Enda skillnaden är att du inte kan be Expert skicka varan till Apple utan måste göra detta själv.