Vilken av telenors surfplattor bör jag ta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
GBG, City
Registrerad
Sep 2004

Vilken av telenors surfplattor bör jag ta?

Hej!

Har fått erbjudande av telenor att välja en av deras just nu 3 olika plattor. (Samsung 10.1",samsung 8.9" LTE eller Huewai Mediapad 3G)

Mina behov:
Hdmi ut så jag kan kolla på svt play på tvn.
Gps så att jag kan ha den i bilen kombinerat med en fm sändare så jag kan få ljud från gps samt lira musik i bilen.

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008

Utan att ha testat någon av dom så säger jag Huawei, Bäst pixeltäthet, enligt prisjakt ända som har HDMI (Samsungarna har det säkert fast då via adapter) , Du får en standard micro USB istället för samsungs egna variant. Den ända av de 3 som har plats för minneskort (8gig + 32gig maximalt istället för 16.) Och du slipper tegra 2 som jag har fått höra är rätt obra. Sen är den även smidigast av de tre vilket är trevligt om du ska ha den i bilen.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=915039,892329,1035456 De tabellerna jag utgår ifrån.

GPS har alla men vet ej om någon har FM sändare men du har inte Aux eller blåtand i bilen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
göteborg
Registrerad
Apr 2010

mitt tips är o avvakta borde komma nya plattor iom Win8 släpps både med Win8 o andra operativ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2012

Fråga. Vad är erbjudandet?
Jag läste nämligen om en snubbe som fick ett skitkass erbjudande som lite kunskap avvärjde

Speldator: Intel i5 2500K, Sapphire Radeon R9 390, Team Group Extreem 8 GB, Team Group Dark Force 480 GB, Corsair Obsidian 350D
Spel: Logitech G502, Logitech G710+, CM Storm Speed-RXL, HyperX Cloud
Skoldator: Sony Vaio Pro 13"
Mobilt: OnePlus One 64 GB Sandstone Black