Gtx 660ti + borderlands 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Gtx 660ti + borderlands 2

Hej jag köpte nyligen en ny dator från INet med grafikkortet Gtx 660ti där man skulle få med borderlands med jag har letat igenom innehållet i lådan ett antal gånger utan att hitta någon kod

Så jag ringde till supporten och han sa att jag skulle skicka in en anmälan om att jag inte har fått någon kod(vilket jag har gjort) , och jag undrar hur stor tror ni att chansen är att jag får en ny kod ?

Ska jag hålla tummarna på att de ger mig en kod eller är det bara till att anta att jag inte kommer få en kod ?

Med vänlig hälsning,
Mutme

Skickades från m.sweclockers.com

Sometimes me think what is love,
and then me think love is what last cookie is for.
Me give up the last cookie for you. -Cookie Monster

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Nov 2011

Chansen ska vara 100% att du får en kod, eftersom det står i erbjudandet!

| MB: EVGA Z170 FTW | CPU: i7 6700k | GPU: EVGA GTX 1060 | RAM: Corsair 16GB DDR4 2400MHz CL14 | PSU: Cooler Master V850 | Chassi: Fractal Design Define R4 | Lagring: Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Förhoppningsvis

Trädvy Permalänk
Skribent
Mathias Blomberg
Plats
Linköping
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Mutme:

Förhoppningsvis

Nej definitivt,inte förhoppningsvis! Ger dom dig inte en ny kod så blir jag en riktigt sad panda på Inet!

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair AX 850W] ≈ [ASUS Geforce GTX 1080 Strix] ≈ [Intel Core i5 8600K@4,8 GHz] ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [Corsair Vengeance LPX 16GB@3,0 GHz] ≈ [ASUS TUF Z370-Plus Gaming] ≈ [Samsung 860 EVO 500 GB] ≈ [Intel 520 180 GB] ≈ [Samsung HD103SJ 1 TB] ≈ [ASUS Xonar Essence STX] |
Skrivmaskinen: Lenovo G50-80 Min förlängning av mig själv: Samsung Galaxy S8 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Det ska ingå om det står i erbjudandet. Köpte precis ett själv från webbhallen, det ska ligga ett kort med en skrapkod i förpackningen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Haha jo förutom det med koden så är jag väldigt nöjd med frakttiden på Inet och allt gick väldigt smidigt så visst är det illa om jag inte får något borderlands 2 men det kommer troligen inte ändra min uppfattning av Inet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Venture tower
Registrerad
Jan 2007

Det är nog inget att oroa dig för. Så klart du kommer få ditt spel

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Jaja jag kommer få ett svar från dem inom 24 timmar, dock så hade jag önskat att jag hade kunnat få prata med en live support istället för e-maila. Men jag ska ju inte klaga

Edit, visste inte redigt var jag skulle starta denna tråden ^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Venture tower
Registrerad
Jan 2007

Hur gick det, blev det något spel för dig?

Kan passa på att fråga också, vart laddar man ned spel som man får via kuponger så här? Är det typ Origin eller Steam, eller är det bara en ISO-fil (eller något sådant) man laddar hem ifrån utgivarens hemsida?

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Portland, USA
Registrerad
Dec 2007
Skrivet av Sputte:

Hur gick det, blev det något spel för dig?

Kan passa på att fråga också, vart laddar man ned spel som man får via kuponger så här? Är det typ Origin eller Steam, eller är det bara en ISO-fil (eller något sådant) man laddar hem ifrån utgivarens hemsida?

Man tankar via Steam,Origin eller Games for Windows i 98% av fallen

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2009
Skrivet av Mutme:

Jaja jag kommer få ett svar från dem inom 24 timmar, dock så hade jag önskat att jag hade kunnat få prata med en live support istället för e-maila. Men jag ska ju inte klaga

Edit, visste inte redigt var jag skulle starta denna tråden ^^

Nyfiken på hur det gick för dig... Har själv aldrig haft några problem med Inet Support.
Hur löste dom det?

Vattenkylt: 650D # 2600K @ 4,8GHz # P8P67 Pro # Vengance LP 1600MHz 8Gb #
EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 # Neutron 256Gb # WD Green 2TB*2 Raid0 # AX850W # ASUS ROG Swift
Citera så hittar jag tillbaka.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Mar 2012

Jag fick inte min kod med mitt GTX670, men jag ringde bara EVGA, registerade mitt kort och skickade ett mejl. Jag fick svar med koden efter 5 minuter trots att de sade att Dustin inte hade deltagit i erbjudandet. Riktigt snyggt skött måste jag säga!

Speldator: Intel i5 2500K, Sapphire Radeon R9 390, Team Group Extreem 8 GB, Team Group Dark Force 480 GB, Corsair Obsidian 350D
Spel: Logitech G502, Logitech G710+, CM Storm Speed-RXL, HyperX Cloud
Skoldator: Sony Vaio Pro 13"
Mobilt: OnePlus One 64 GB Sandstone Black

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011

Snackade med personalen på Inet och de hade fått slut på koder dom så har jag ute fått någon ny ännu

Med vänlig hälsning,
Mutme

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av BrutalOddball:

Jag fick inte min kod med mitt GTX670, men jag ringde bara EVGA, registerade mitt kort och skickade ett mejl. Jag fick svar med koden efter 5 minuter trots att de sade att Dustin inte hade deltagit i erbjudandet. Riktigt snyggt skött måste jag säga!

Hur registrerade du produkten på evga då ?

Med vänlig hälsning,
Mutme

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av TobX:

Nyfiken på hur det gick för dig... Har själv aldrig haft några problem med Inet Support.
Hur löste dom det?

Problemet är ju tyvärr inte löst ännu då de hade fått slut på koder och skulle få in nya, dock så är supporten mycket trevlig på Inet

Med vänlig hälsning,
Mutme

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sdf
Registrerad
Apr 2011

eller så säger dom att du ljuger och någon på supporten sitter hemma och lirar borderlands 2 ;D