Steam: Polare bannad från MW2 "Cheat detected"

Permalänk
Skrivet av silicon111:

Jag skrev att folk som följer reglerna får lida för dom som delar ut sina konton, dom köper olika spel och sen byt lånas dom för att slippa köpa spel. Finns speciella "kompis" nätverk där det delas konton med varandra. Varför tror du inte att det kan påverka oss som följer reglerna?

Sen har jag inte indirekt kallat han för bedragare. Du har låg läs och förstå färdigheter.

Snälla nån, även om du är mitt i lingonveckan behöver du inte bli otrevlig, du skrev väldigt otydligt, du får skylla dig själv att man inte förstår att du menade nätverk som delar konton när du skriver "bedragare", speciellt när det inte har någonting med det som tråden handlar om, eller vad som diskuteras att göra.

"Du har låg läs och förstå färdigheter." Haha, veckans citat, den måste jag hålla hårt i, för det är guld värt xD

Inte indirekt kallat honom för bedragare? Det är ju precis vad du gjorde, du kallade honom indirekt för bedragare. Du nämner först att det är mot reglerna att låna någons konto, i en tråd där TS har gjort just det, och kallar sedan folk som lånar andras konton för bedragare, kort sagt, du kallar honom indirekt för bedragare

Om du ska komma och klanka ner på någons intellekt ska du nog se till att du har riktigt bra koll på ditt eget först.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

Snälla nån, även om du är mitt i lingonveckan behöver du inte bli otrevlig, du skrev väldigt otydligt, du får skylla dig själv att man inte förstår att du menade nätverk som delar konton när du skriver "bedragare", speciellt när det inte har någonting med det som tråden handlar om, eller vad som diskuteras att göra.

"Du har låg läs och förstå färdigheter." Haha, veckans citat, den måste jag hålla hårt i, för det är guld värt xD

Inte indirekt kallat honom för bedragare? Det är ju precis vad du gjorde, du kallade honom indirekt för bedragare. Du nämner först att det är mot reglerna att låna någons konto, i en tråd där TS har gjort just det, och kallar sedan folk som lånar andras konton för bedragare, kort sagt, du kallar honom indirekt för bedragare

Om du ska komma och klanka ner på någons intellekt ska du nog se till att du har riktigt bra koll på ditt eget först.

Mycket smileys, är du fjorton? TS lånar ut steam konton. Högst "olagligt" i deras UELA och därför bör han bannas.

Permalänk
Skrivet av silicon111:

Mycket smileys, är du fjorton? TS lånar ut steam konton. Högst "olagligt" i deras UELA och därför bör han bannas.

Wow...hade väntat mig att du skulle lyckas klämma fram lite mer än så... Du ska ändå ha beröm för att du försökte komma på något vettigt att försvara dig med

Nej, jag är inte 14, utan 19, och smileys skriver jag för att texterna inte ska bli så tråkiga att se på, och för att alla inte ska få intrycket av att jag är gravallvarlig. För att ge en hint om vilken sinnesstämning jag är i visar jag vilket humör jag är på, eftersom man till skillnad från i tal kan höra sånt på tonlägen, eller i bästa fall ansiktsuttryck om man nu är öga mot öga.

Är så trött på folk som ser användaravtal som ord skrivna av gud, och dessutom vet du lika väl som jag (hoppas jag) att den regeln är till för de nätverk du tidigare har nämnt, och inte kompisar som provar varandras spel någon gång ibland, och för guds skull det heter EULA, inte UELA, "End User License Agreement", inte "User End License Agreement".

Sen var det inte ens TS som lånat ut något konto, utan tvärtom. Om du faktiskt läste inläggen kanske du inte skulle göra bort dig så väldigt.

Var dock första gången jag blev kallad minderårig av någon som särskriver samtidigt som de tror att förståfärdighet är ett svenskt ord, så det var ju en lite rolig upplevelse

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lasergurka:

Wow...hade väntat mig att du skulle lyckas klämma fram lite mer än så... Du ska ändå ha beröm för att du försökte komma på något vettigt att försvara dig med

Nej, jag är inte 14, utan 19, och smileys skriver jag för att texterna inte ska bli så tråkiga att se på, och för att alla inte ska få intrycket av att jag är gravallvarlig. För att ge en hint om vilken sinnesstämning jag är i visar jag vilket humör jag är på, eftersom man till skillnad från i tal kan höra sånt på tonlägen, eller i bästa fall ansiktsuttryck om man nu är öga mot öga.

Är så trött på folk som ser användaravtal som ord skrivna av gud, och dessutom vet du lika väl som jag (hoppas jag) att den regeln är till för de nätverk du tidigare har nämnt, och inte kompisar som provar varandras spel någon gång ibland, och för guds skull det heter EULA, inte UELA, "End User License Agreement", inte "User End License Agreement".

Sen var det inte ens TS som lånat ut något konto, utan tvärtom. Om du faktiskt läste inläggen kanske du inte skulle göra bort dig så väldigt.

Var dock första gången jag blev kallad minderårig av någon som särskriver samtidigt som de tror att förståfärdighet är ett svenskt ord, så det var ju en lite rolig upplevelse

En moderator tog bort hans inlägg där han skrev att han hans "random" kompis var lite mer en så och dom lånade konton med varandra för dom hade olika spel.

Sen förstår jag inte varför du är så fastlåst på att jag särskrev. Tror du att jag bryr mig om vad du tycker eller? Om jag ska va ärlig så verkar du tro du har vunnit internet eller nåt för att jag har stavat fel. Grattis får jag säga då! Varför är du så trött på folk som följer användaravtal, brukar du träffa såna dumma människor dagligen eller? Eller råkade du träffa en idag (mig) och vart så himla trött nu eller vadå? Man får uppfattningen på ditt sätt att använda smileys som att du är runt 14 år, och nu hade jag nästan rätt. Det skillde 5 år bara, rätt liten felmarginal på 5 år endå (Om man gissar ålder genom att läsa några inlägg du har skrivit).

Permalänk
Skrivet av silicon111:

En moderator tog bort hans inlägg där han skrev att han hans "random" kompis var lite mer en så och dom lånade konton med varandra för dom hade olika spel.

Sen förstår jag inte varför du är så fastlåst på att jag särskrev. Tror du att jag bryr mig om vad du tycker eller? Om jag ska va ärlig så verkar du tro du har vunnit internet eller nåt för att jag har stavat fel. Grattis får jag säga då! Varför är du så trött på folk som följer användaravtal, brukar du träffa såna dumma människor dagligen eller? Eller råkade du träffa en idag (mig) och vart så himla trött nu eller vadå? Man får uppfattningen på ditt sätt att använda smileys som att du är runt 14 år, och nu hade jag nästan rätt. Det skillde 5 år bara, rätt liten felmarginal på 5 år endå (Om man gissar ålder genom att läsa några inlägg du har skrivit).

Okej, då förstår jag bättre varför du blev upphetsad över att han lånat kontot

Fastlåst? Jag nämnde en gång att du särskrev, så är väl ungefär lika fast i det som du är i att jag använder mycket smileys (Har väl varit 1-2 per inlägg som högst?)

Nej, jag hoppas att du inte bryr dig om vad jag tycker, och tror än mindre att jag har "vunnit internet eller nåt", vad nu det skulle betyda. Jag konstaterade att det var rätt skumt att försöka klanka ner på någons ålder, och basera det på ens smiley/inlägg förhållande, speciellt när man själv har problem med att skriva vettiga meningar. Hade du inte försökt med personangrepp (även om det kanske slant lite) hade jag inte ens nämnt det.

Jag är inte trött på folk som följer användaravtal, utan på människor som tar dem som ord från gud, som jag sa i mitt förra inlägg, har du låg läs och förstå färdigheter eller? (Förlåt, kunde inte motstå) Finns även folk på Swec som tror att EULAs står över vårt lands lagar. Du kan vara lugn, det är inte du som har fått mig "så trött", var mest ett uttryck för att visa att jag tycker att det är ett väldigt märkligt och dumt beteende.

Av dina inlägg att bedöma hade jag nog också gissat på att du var en 16 åring som tog rökpaus under svenskalektionerna, men uppenbarligen är du bra mycket äldre än så om du faktiskt tror att en 14 åring beter sig som en 19 åring, och faktiskt inte har fattat att personligheten och psyket förändras som snabbast i tonåren. Det vet du säker redan, och ville bara försöka få mig lite upprörd gissar jag, tror faktiskt inte du är så dum, även om det kanske verkar så när du anser att vuxna inte kan, får eller vill använda smileys

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waowt:

Bla bla bla... Tydligen hade en kille där en hack eller någon mod som gjorde så att alla fick olika hacks. Då fick vi någon "wallhack" (snarare så att man såg personen på kartan hela tiden och vapnen blev skitstarka, sköt genom feta väggar utan problem) och massa andra konstiga saker. Bla bla bla. ...det var hans "mod" som installerade hack på min dator medan jag var helt ovetande om det och sedan så upptäckte VAC det och det blev en ban på spelet.

Jo tjena... Smaka på den befogade bannen!

Det bästa med alltihopa är att det handlar om COD och då slipper jag se ditt "hack"-skit.

Du skriver ju själv vad som hände och sedan skriver du att du inte visste något... Fail!

Visa signatur

Chassi: NZXT Switch 810 Vit PSU: Corsair AX 1200i Mobo: ASUS Z170-DELUXE CPU: Intel Core i7-6700K Skylake RAM: HyperX Fury 2666MHz 32GB GPU: Gigabyte GeForce GTX 1080 8GB XTREME Gaming SSD1: Samsung 850 PRO 512GB SSD2: Samsung 840 PRO 256GB SSD3: Samsung 830 Series 256GB CPU-kylning: Corsair Hydro H105 med 2st Noctua NF-F12-PWM NAS: Synology DS1812+ med 8st Western Digital Red 3TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wrathborn771:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av silicon111:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av anon185723:
Skrivet av silicon111:
Skrivet av XsvennebananX:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av silicon111:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av silicon111:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av silicon111:
Skrivet av Lasergurka:
Skrivet av madland:

Skulle vilja avsluta denna tråd. Jag hoppas verkligen vi alla är mogna nog att sluta tjafsa om något som är uppklarat sedan ett ganska långt tag nu.
Vill bara nu säga TACK till er som i alla fall förstår mig, verkar tyvärr vara få utav er som gör
Jag vill säga FÖRLÅT till er som fått ett eller två "attacker" ifrån mig.
Och jag vill be er alla att släppa detta. Ganska onödigt att starta ett bråk över något redan uppklarat, håller ni inte med?

Edit: En Moderator får GÄRNA låsa denna tråden så vi slipper ev. onödigt tjafs i framtiden som startas av troll och vem vet vad.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Diskussionen känns avklarad och fler inlägg resulterar bara i pajkastning.

Visa signatur

Meow