[WoW] Vart köpa battlechest? Expansioner?

Permalänk
Medlem

[WoW] Vart köpa battlechest? Expansioner?

Tjs nu ska jag snart börja med wow så.fort jag får pengar och tänkte då på. Vad ska jag köpa? Ska.man köpa battlechest som det ingår allt upp till lichking jag tror den kostade 14 euro på battle.net

Permalänk
Avstängd

Min kompis köpte allt på Ica Maxi. Riktigt billigt, 59 kr för battlechest, 99 för cata och 249 för panda

Permalänk
Medlem

Förlåt för konstiga punkter och stavfel men sitter på mobilen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shitpommfrit:

Min kompis köpte allt på Ica Maxi. Riktigt billigt, 59 kr för battlechest, 99 för cata och 249 för panda

Det var billigt men jag tror inte att ica maxi där jag bor säljer wow

Permalänk
Medlem

sen äre ett problem till jag bor varrannan vecka hoss mamma och varranan hoss pappa det blir ju lite problem med gamecarden

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av shawn882:

Det var billigt men jag tror inte att ica maxi där jag bor säljer wow

Köp blizz allt i ett packettror det blir billiast

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Moderator
Moderator

*trådtitel uppdaterad*

Ju bättre titel, desto bättre chanser att medlemmarna ser och kan hjälpa dig. Du slipper också irritation från dåliga svar som pikar dig för titeln samt förstås att det är mot forumsreglerna att skriva dåliga trådtitlar.

Alla gagnas av bättre trådtitlar, lättare att söka info och nå rätt personer. Tänk på det nästa gång?

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av trisse23:

Köp blizz allt i ett packettror det blir billiast

Det kostade 150 svenska kronor för orginal wow tbc ocv lich king sen moste man köps till cata och MoP+ gamecard så jag tror det blkr bäst lm dom nu har wow på ics maxi i norrköping ska jag köps det där!

Permalänk
Medlem

men om man köper via nätet får man med typ som man brukar få med typ 1 månads gratis speltid? menade det dom har här då https://eu.battle.net/account/management/upgrade-wow.html?acc...

Permalänk
Medlem

Köp på offgamers.com, kostar typ 95kr för battlechest, 95 för wrath och 200-250 för panda Leverans på några minuter!

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertanbus:

Köp på offgamers.com, kostar typ 95kr för battlechest, 95 för wrath och 200-250 för panda Leverans på några minuter!

nja köper hellre från antingen battlenet eller någon affär

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

nja köper hellre från antingen battlenet eller någon affär

Av anledning? Offgamers är 100% säkra, har handlat där ganska länge och har många kompisar som köper speltid där. Använder verified by visa för betalning btw.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk
Medlem

syftade på den understa där det bara kostar 440 kr för alla wow

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

http://imgur.com/YqJO0
syftade på den understa där det bara kostar 440 kr för alla wow

Kör på Battle.net imo. Blir inte så mkt billigare än så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Kör på Battle.net imo. Blir inte så mkt billigare än så.

Men om jag kör på den på battlenet får jag med någon typ trial eller moste jag köpa gamecard dirrekt? Och dendr för 440 får jag med allti g så att det bara är att köra eller moste jag köpa till något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

Men om jag kör på den på battlenet får jag med någon typ trial eller moste jag köpa gamecard dirrekt? Och dendr för 440 får jag med allti g så att det bara är att köra eller moste jag köpa till något?

Har du inte Battlechest än så får du en månad gratis. Uppgradera det konto du har spelat på så kommer allt vara frid och fröjd.
Det där med om du måste ha ett gamecard från början e jag inte säker på, men det kan du köpa på Battle.net med. Klicka in på kontot och välj Add game time, eller nåt sånt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Har du inte Battlechest än så får du en månad gratis. Uppgradera det konto du har spelat på så kommer allt vara frid och fröjd.
Det där med om du måste ha ett gamecard från början e jag inte säker på, men det kan du köpa på Battle.net med. Klicka in på kontot och välj Add game time, eller nåt sånt.

Så det är bara att jag köper den för 440 kr och kör eller?

Permalänk

Man kan köpa BattleChest via Battle.Net för 5 Euro.

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReloadMaster:

Man kan köpa BattleChest via Battle.Net för 5 Euro.

Det vill jag gärna se har sett dom för 15 annars...

Permalänk
Medlem
Skrivet av shawn882:

Det vill jag gärna se har sett dom för 15 annars...

du får 30 dagar om du köper hela paketet på battel.net jag gjorde det för 2 dagar sen

Mvh