MOH. Vilket land kommer ni representera?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Testade just på "sexboxen" och visst det är helt ok. CoD-liknande(S&D) gameplay på den banan jag körde, inget fel alls i det.
Visst ingen killer grafik men det är en beta och det är på konsol. Gameplayet var faktiskt riktigt bra i mitt tycke.

Körde självklart som Svensk

Har aldrig skjutit ett automatvapen IRL, heller inte en AK4 ingame i nåt spel, så vitt jag vet. Rekylen var inte alls farlig tycker den var helt ok att kontrollera, fick ju +stats i ett FPS på konsol

Kan verkligen rekommendera att ni som har en "Sexbox" testa demot

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av ZixX:

Önskade att Israel fanns, lätt att man hade representerat dom då!

Fyfan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Detta är ett spel, man leker soldat, och då vill jag leka den bäste soldaten, alltså Israelen (Sayeret Matkal, Sayeret Duvdevan, Shayet 13 osv).

Visa signatur

LULE HOCKEY
PC: Gigabyte G1.Sniper 2, Intel i7 2600K@4.5, Noctua NH-D14, ASUS GTX580 DirectCUII@925/1850/2100, OCZ Agility SSD + 1Tb HDD, G.Skill Sniper 8Gb 1866Mhz. Allt sitter i ett HAF X Chassi. Sennheiser PC360, Qpad 5k samt 6Gv2
Piguah @battlelog (CliQue.bf3 8v8, 5v5: Mix)

Permalänk
Medlem

är det av nån anledning reflex för xboxspelare att sikta på benen?

Permalänk

Ontopic så har jag faktiskt varit väldigt ointresserad av kommande MOH, men nu när man har sett mer material från spelet så blir det nog ett köp trots allt. Självklart vill man representera Sverige om man ger sig på MP Hela systemet med fireteams och stridspar ser väldigt intressant och fräscht ut. Jag tröttnade dock på BF3 inom några veckor, så risken är stor att det blir samma visa denna gången

ot bort
Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Hur kommer man med i betan?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Nordkorea/Iran med portable nuclear perk

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Where should I put this thing so that it doesn't hurt anyone we know or care about?"
"Out the window, Sam. There's nobody but strangers out there."

Permalänk
Medlem

Svea! Det är givet!

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk

Inte så konstigt det är på Xbox

Permalänk
Medlem
Skrivet av SwedZi:

http://www.youtube.com/watch?v=aan1tkBQbRI

Bara jag som tycker det ser riktigt kasst ut? Ursäkta för lite offtopic.

De gör nog det med mening för att det inte ska konkurrera med BF.

Permalänk
Medlem

Kanske bara jag men ser inte detta lite CoD liknande ut?

Visa signatur

l Antec Three Hundred l Corsair CX 600W l 2x4+2x2=12 gb 1600mhz
l XFX Radeon HD 6950 2Gb l Gigabyte GA-990XA-UD3 l AMD Phenom II x6 3,2ghz
l Noctua NH-U9B SE2 l Verbatim 120Gb ssd l 1tb 7200rpm

Permalänk
Medlem

Lätt lira för Zimbabwe. Springa runt med spjut!

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Svenskarna blir det nog

bort med lite
Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Massor av OT raderat. Att diskutera rekyl och försvarsmakten val av vapen kan vara intressant, men det här är fel ställe för det.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Vad är meningen att spela för olika länder? Får man olika vapen eller? Som sagt, är inte så insatt i detta

Permalänk
Medlem
Skrivet av J7:

Vad är meningen att spela för olika länder? Får man olika vapen eller? Som sagt, är inte så insatt i detta

man börjar med olika vapen men låser upp mer och mer. sen olika skins så klart. Det är nog mest för att väcka den där nationalitetskänslan som man kan känna i ett sportspel även i en shooter

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cirap:

man börjar med olika vapen men låser upp mer och mer. sen olika skins så klart. Det är nog mest för att väcka den där nationalitetskänslan som man kan känna i ett sportspel även i en shooter

Så, man startar med vapen som nationen använder mest av ? Sverige med sin AK5 eller USA med M4/M16? Om jag har förståt allting rätt

Då blir det ju US! Om det blir U.S. Navy SEALs, SFOD-D eller OGA, vet jag inte än :/

Permalänk
Medlem

Sverige såklart! Vad jag sett i Battlelog är att du låser upp soldater från olika länder med andra vapen. Antagligen kan man representera Sverige och spela som en tysk soldat till.ex. Det är i varje fall vad jag hoppas.

Någon som har lite mer koll? Skulle bli ytterst besviken om man måste representera Tyskland eller Ryssland till.ex. för att ta del av deras vapen.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Avstängd

Sverige eller UK kan inte riktigt bestämma mig

Visa signatur

4790k 32GB 2200MHz 512GB 850PRO Palit GTX 1080

Permalänk

Fick precis min skit in tryckt av EA, ploppa upp nån skit när jag kollad runt och när man tryckt ned den var men tydligen polska... rööööv.

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...