Vit linje på ipad snälla hjälp

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2012

Vit linje på ipad snälla hjälp

Efter att jag tappat min ipad 2 dyker det upp en vit linje som rör sig och inget mer. Jag har haft samma problem förut och det försvan när batteriet tog slut.
Att hardreseta funkar inte det funkar inte heller att starta om eller återställa den till fabriksinställningar. Snälla hjälp.

Bild
http://imgur.com/meBl6

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2006

Lämna in på garanti. Lär vara hårdvarufel.

Dator: https://www.inet.se/kundvagn/bild/9823049/
Server: 2x HP ProLiant Microserver Gen8, 16GB/st, ESXi 6.0
NAS: Synology DS413 4st 3TB | QNAP TS-879 Pro 8st 2TB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2012

Hur ska vi kunna hjälpa om du vet att du har tappat den?... Något gick väl sönder, lämna in den bara.

Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3 CPU: i7 2600k @ 4,3ghz CPU kylare: Antec Kühler H20 620 push/pullGPU: EVGA Geforce GTX 780Ti RAM: 16gb Corsair Vengeance 1600 mhz Nätagg: Zalman 750W Lagring: OCZ Vertex 3 60gb SSD + Seagate Barracuda 1TB Chassi: Fractal Design Arc midi

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2008

Testa baka den i ugnen, som man gör med gamla grafikkort.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av Lindgren92:

Testa baka den i ugnen, som man gör med gamla grafikkort.

Känns ju som en otroligt bra idé...
Man kanske ska tänka på att ta av allt som har med plast, glas och skärmpaneler innan man gör det och därmed bryta garantin?

Nej, jag tycker att du ska lämna in skiten på garantin, eller köpa nytt om du inte får på garantin.

Spela World of Tanks med oss på SweClockers.com!
Vi har en inofficiell klan där alla som gillar att vara social och spela tanks får vara med!
SweC - World of Tanks clan
Välkommen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Olofström
Registrerad
Feb 2012

Har du garantin kvar är det bara att lämna in.

Chassi: Fractal Design R5 CPU: Intel i7 6700K RAM: 16Gb DDR4 Moderkort: Asus Z170 Pro Grafik: GTX 1080 STRIX OS: W10
Bra Steam design: Metro for Steam Mitt Nintendo ID: SW-0939-9900-1006

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
192.168.1.253
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Slaktardej:

Känns ju som en otroligt bra idé...
Man kanske ska tänka på att ta av allt som har med plast, glas och skärmpaneler innan man gör det och därmed bryta garantin?

Nej, jag tycker att du ska lämna in skiten på garantin, eller köpa nytt om du inte får på garantin.

tror han var sarkastisk kanske rent av en Android-fanboy

hur som helst TS gör som dom andra skrivit och hoppas dom lagar det

Citera för svar!