-TheWarZ- "Stora spelardatabasen"

Permalänk
Medlem

Namn: Andreas
Ålder: 29
Ingame Namn: The Relic på Nightmare och Relish på normal just nu
Namn på WarZ-forumet: re|ic
Annat: Köpte Pioneer

Visa signatur

Asus Strix z390-F,Intel core i7 9700k,32gb Corsair 3200mhz ram,RM750X psu,Nvidia 1080TI,500gb samsung 970evo,250gb samsung 960evo + 2tb hdd,
Logitech G933 Artemis Spectrum headphones,Steelseries Rival 300 mouse,ADX Pro 1m mousepad,Steelseries Apex M800 keyboard
27" 165hz IPS Acer Predator monitor

Permalänk
Medlem

Nu när man väl kan komma in på spelet, är det några i tråden som är sugna på att ordna upp en "klan", eller bara lira lite?

Fullt klanstöd ska komma sent på Alphan eller tidig beta. även strongholds ska komma då

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Fuck it. Jag har spelat i 6 minuter och blivit dödad två gånger av andra spelare...

Permalänk

Namn: Robin
Ålder: 20
Ingame Namn: Poscka
Namn på WarZ-forumet: Pedobear
Annat: Köpte Pioneer paketet.

Permalänk

När man kommer in på en server så är det riktigt kul att spela. Känns som en blandning av DayZ, L4d, Dead Island vilket är 3 bra zombie spel.
Hoppas bara att buggarna är fixade innan spelet släpps.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av FuzzyMcFluffens:

När man kommer in på en server så är det riktigt kul att spela. Känns som en blandning av DayZ, L4d, Dead Island vilket är 3 bra zombie spel.
Hoppas bara att buggarna är fixade innan spelet släpps.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med dig där

Väldigt mycket lånat från just DayZ, vilket såklart är bra för det gör spelet sämre, men sätter även högre press på DayZ (Som jag personligen tycker har ett enormt mycket bättre community och staff. WarZ staffen verkar grymt oseriös och är...dåligt bemötande helt enkelt

-----------------------------------------------------------
På andra noter, finns det några sugna på att starta en inoff clan i WarZ? Skicka gärna iväg ett PM, så ska vi se ifall vi kan ordna något

Har bara ett nätagg kvar på mitt ihopplock som skall agera filserver i hemmet och även Vent/TS etc. Ska se ifall jag kan ordna detta i veckan

Mvh

Uppdatering, har nu fixat ett nätagg, så om jag har tid så finns en vent/TS (får se lite) server uppe imorgon kväll

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Namn: Johannes Ferm
Ålder: 17
Ingame Namn: Linkon18 / OneSh0tLinkon / Jojotojo18 / Linkon
Namn på WarZ-forumet: Linkon18
Skype: jojotojo18
Annat: Köpte Legendary den dagen man kunde börja pre-ordra Själv kört igenom hela Metro 2033. Har också kört: Stalker Shadow of Chenobyl, Stalker Call of Pripyat, Dead Island, DayZ (tidigt) och säkert nå mer survival spel. Så jag kan det där med survival och teamplay då jag har vart med en clan med svenskar i DayZ med över ca 35-40 pers

Visa signatur

<i7-8700K CPU><Crucial 2x8GB DDR4 3000MHz><ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 Ti Trinity OC><Fractal Design Celsius S24 240mm><Fractal Design Define R6 Black>

Permalänk
Medlem

Namn: Marcus
Ålder: 18
Ingame Namn: silllyz
Namn på WarZ-forumet: sillyz
Skype:
Annat:l letar efter folk som vill köra war z med många! kanske dra ihop en clan eller nåt liknande!