Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jan 2007

Windows surface Pro

Hej! Min uppmärksamhet för surplattor har fångats av windows surface, den ska släppas den 26:e vad jag läst. Men Jag är ute efter Pro-versionen med det som tillkommer, kan inte hitta nått releasedatum för Pro. Kan jag ha missat release för pro eller finns det faktiskt inget datum för det? eller när kan det tänkas att släppas pro-versioner

Grettings!

/Lars

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2011
Skrivet av Prodigylarsa:

Hej! Min uppmärksamhet för surplattor har fångats av windows surface, den ska släppas den 26:e vad jag läst. Men Jag är ute efter Pro-versionen med det som tillkommer, kan inte hitta nått releasedatum för Pro. Kan jag ha missat release för pro eller finns det faktiskt inget datum för det? eller när kan det tänkas att släppas pro-versioner

Grettings!

/Lars

Har för mig de sagt att den ska komma under 2013, kanske Q2... ingen källa på det dock men reagerade på det när jag läste någon gång. (också intresserad av den)

Laptop: ASUS UL30VT CPU: Intel SU7300@1,9 GHz (stock 1,3 fabriksklockad till 1,7) GPU 1: Nvidia GeForce G210m @ 750/850 (stock 606/790) GPU 2:Intel GMA X4500MHD (växlingsbar grafik) RAM: 4 GB SSD: Crucial M4 128 GB OS: Windows 8.1 PRO N med fungerande växlingsbar grafik
Citera gärna om du vill att jag ska hitta tillbaka

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2005

3 månader efter vanliga surface har det sagts tidigare, dvs i slutet av januari 2013. Idag ska det släppas mer info om pris och tillgänglighet. Vi får se om det kommer nåt om surface pro då också

http://microsoft-news.com/microsoft-surface-pricing-and-avail...