crysis stängs ner helt random ...

Permalänk

crysis stängs ner helt random ...

hejj!
har köpt en helt ny dator o lirade lite crysis igår. datorn klarar spelet utmärkt på extreme och även riktigt bra på ultra men helt plötsligt så kommer jag till skriv bordet, utan att ha klickat på någon knapp... det händer ungefär en gång i minuten. spelet stängs inte ner helt utan lägger sejj där nere så de ee bara o klicka upp igen men då har man förlorat massa på spelet, när jag är inne på nått annat program på windows så blir det plötsligt av markerat eller vad man ska säga så att man måste klicka på programmet igen, detta händer mitt i när ja skriver oxå med ett mellanrum på en minut. och med jämna mellan rum så försvinner internet helt random ... har helt nya delar som en AMD Phenom II och ett Gigabyte GeForce GT 640 2GB och 4 gb ram så de ska klara spelet. har oxå ett nerladdat windows 7 home premium ( 64bit) som en kompis fixade t mej, nån som vet vad detta kan bero på? ja vet att ja inte kmr emot nån knapp när ja spelar och det är en helt ny dator så den borde funka okey tack för svar

Visa signatur

OKEJ, JA KANSKE ÄR ARG? VEM FAN BRYR SEJ??!!

Permalänk
Hedersmedlem

§ 7 Piratkopiering

Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Skaffa ett lagligt operativsystem till att börja med, som du vet är ok. Är även spelet piratkopierat är det bäddat för problem.

Välkommen hit, men glöm inte reglerna.

*Tråd låst*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro