Hitta Inets returnummer

Permalänk
Medlem

Hitta Inets returnummer

Hej allihop, jag är på väg att skicka in ett defekt grafikkort till Inet och enligt deras försäljningsvillkor skall jag märka kartongen tydligt med returnummer. Problemet är att jag inte har en aning om var jag hittar detta nummer Mitt ärende har godkänts på Inet och jag har fått fraktsedeln (via mejl) som skall fästas på kartongen, men någon annan information hittar jag inte...

Permalänk
Medlem

Om de inte har ändrat räcker fraktsedlen.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Om de inte har ändrat räcker fraktsedlen.

Säker? Vill verkligen inte hamna i trubbel när man skickar iväg varor på 3000kr+

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Har du fått fraktsedel står ett sändnings/kolli/returnummer på det, bara klistra på godset och skicka iväg.

Arbetar med att skicka iväg saker med posten och schenker varje dag, inte för att det egentligen säger så mycket hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Säker? Vill verkligen inte hamna i trubbel när man skickar iväg varor på 3000kr+

Jag har gjort det de gånger jag gjort det iaf. Om du vill vara säker, dra iväg ett PM till dem här på SweC http://www.sweclockers.com/profil/100289-inetse

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Har du fått fraktsedel står ett sändnings/kolli/returnummer på det, bara klistra på godset och skicka iväg.

Arbetar med att skicka iväg saker med posten och schenker varje dag, inte för att det egentligen säger så mycket hehe.

Skrivet av KaakaaN:

Jag har gjort det de gånger jag gjort det iaf. Om du vill vara säker, dra iväg ett PM till dem här på SweC http://www.sweclockers.com/profil/100289-inetse

Jag klistrade fast fraktsedeln på paketet och skickade iväg, om det fungerat för er så borde det nog fungera för mig också. Tack för de lugnande orden

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Navicula:

Jag klistrade fast fraktsedeln på paketet och skickade iväg, om det fungerat för er så borde det nog fungera för mig också. Tack för de lugnande orden

Jag mailar ut retursedlar och jag får tillbaka fraktsedeln påklistrad på godset så nog ska det fungera för dig med:)