Apple publicerar sin version av en ursäkt till Samsung

Permalänk
Medlem

Apple publicerar sin version av en ursäkt till Samsung

http://www.swedroid.se/apple-publicerar-sin-version-av-en-urs...

Väldigt intressant sätt att be om ursäkt på
Vad tycker ni?

Håll er till ämnet och undvik flamewar

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken

Permalänk
Medlem

Lite udda men dom gjorde ju som dom blivit tillsagda. Jag antar att det inte fanns mer direktiv än just typsnitt och teckenstorlek på ursäkten. Sen hur den formas är en annan femma. Målet i sig tänker jag inte gå in på vad jag tycker då alla har rätt till sin åsikt.

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Tycker att Apple bara försämrar sin image när dom håller på så här.
Jag såg ingenting som var ens i närheten av en ursäkt till Samsung, tvärtom.

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Tycker att hela Samsung/Apple saken är bullshit. I slutändan är det ändå ett trasigt patentsystem vi har, därmed kommer allt som kommer med detta fortsätta tills det systemet fixas.

Also: Apple är ett ont företag från det djupaste djupet i helvtetet och kommer ta över världen med sina tankekontrollerande aliens.

Samsung är copycats!!! WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! MAMMA DOM FUSKAR!! :'(

Där har ni hur fula ni är som krigar i erat flamewar.

Visa signatur

Ignorance is voluntary misfortune.

Permalänk

Bad Samsung om en ursäkt, eller var det ett beslut taget av domaren själv utan påtryckningar från Samsung? Det tycker jag är det intressanta...

Visa signatur

Min E-penis:Chassi: Prodigy | CPU: I5-3570K | Grafikkort: Gigabyte 670 OC | MOBO: MSI Z77IA-E53 mITX | Nätagg: HX650 | Lagring:1x 840 256GB, 1x 520 120GB | RAM: G.skill 8GB 1866Mhz |Kylning: H100i, 230mm Bitfenix spectre, 1X 140 Fractal, 2x 120 Noctua |

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var lite roligt gjort i detta löjliga och eviga sandlådekrig. Hela domen som sådan tyckte jag kändes väldigt oprofessionell, att domstolen inte tyckte Samsung kopierat iPad är en sak, även att ge Apple böter tycker jag vore ok, men att Apple skriftligt i media och på sin hemsida skall behöva säga att Samsung inte gjort det är löjligt. Precis som en av anledningarna till deras dom, att Samsungs tablet inte är lika "cool" som iPad...vad är det för domare som säger så? Nä, ett skämt är vad det är.

Apple gjorde som de vart tillsagda men med en twist och publicerade den löjliga domarens "cool"-kommentar bland annat
Att Appel skall "be om ursäkt" är mig veterligen medias påhitt, tror inte det står något om det i domen utan bara att de skall klargöra att Samsung enligt Engelska domstolen inte kopierat Apples design. Sen har Apple valt att lägga till lite mer information än så i texten, får se vad domstolen anser om detta

Permalänk
Medlem

Tycker det ser väldigt rätt och riktigt ut, det klargörs ju att samsung inte kopierat samt lite information kring målet etc. Rätt så exakt sådär hade jag nog också gjort om jag var i apples situation så tycker det är ganska komiskt faktiskt

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Skrivet av ronz:

http://www.swedroid.se/apple-publicerar-sin-version-av-en-urs...

Väldigt intressant sätt att be om ursäkt på
Vad tycker ni?

Håll er till ämnet och undvik flamewar

Ser mer ut som info om hur det gick i UK än en ursäkt...

Visa signatur

Corsair Vengeance LPX 4x8GB DDR4 2666MHz CL16 | Intel Core i7 6700 3,4 GHz 8MB | MSI Z170A KRAIT GAMING | Corsair Force Series 3 120 GB | Seagate SSHD Desktop 2 TB 7200 RPM 3,5" | Creative Sound Blaster Z PCIe | Western Digital 500 GB | Samsung Writemaster | Corsair TX750 V2 750 W | EVGA GeForce GTX 970 4GB SSC ACX 2.0+| Fractal Design Define R5 (Svart)