Nyligen börjat med wow igen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södermanland
Registrerad
Sep 2010

Nyligen börjat med wow igen!

Hej

Jag har precis börjat med wow igen och lirar just nu på outland, när jag spelat tidigare så har jag fokuserat på handel med guilder och samlat en jefla massa gold men som tog ordentligt med tid innan man fått allt att rulla:) Jag undrar om det finns någon som är intresserad av att hjälpa mig driva socialguilder på outland vilket kommer innebära:

Recruita
Organisera boosthjälp
Organisera RGB
Helt enkelt driva en guild

Guilden kommer jag att ordna och stå kvar som GM men du blir officer samt om du har någon polare du vill ha med i guilden så får han/hon också vara officerare sålänge ni sköter guilden på ett moget sätt:)

Målet är att guildbanken ska generera 8-10k per vecka och utav det så får du/ni en procentuell del av vinsten, 35-40% (per vecka)
Om vi utgår från att guilden genererar 8k per vecka 8*4=36.000-40%=14.400 gold per månad. Inte så mycket med poängen är det ni tjänar när jag säljer guilden där du/ni får 35% av det jag säljer guilden för. Ett exempel

lvl 25 guild 600 members säljer för 300k=35%-105.000 gold

Jag har aldrig bedrivit försäljning av guilder med hjälp förut men tänker mig att det kommer gå snabbare och smidigare med medhjälpare:)

Som sagt, spelar på Outland Horde och ska först och främst levla till 80 innan jag börjar med verksamheten igen, det jag kräver av dig är att du:

Har en lvl 80 på Outland ( alt eller main spelare ingen roll)
Aktivt recruitar spelare med addon minst 30 min om dagen
Bemöter andra spelare på ett trevligt sätt:)
Mini ålder 15 år.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2011

Jag föredrar att du ska va minst lvl 90 inte 80 om du ska va gm. Va heter du ingame?

Amd Phenom IIX6 1090T 4.0GHZ,Corsair XMS3 8GB DDR3 1333mhz,GTX 780Ti Gigabyte 990 FXA UD3, Corseair force 3 120gb,2TB SSHD,1TB Caviar black] [WD Blue 1 TB]Antec kuhler H2O 620 V4(PnP)Bequiet Pure power 730 W [Laptop intel core i3 350m 4gb ddr3 1333mhz amd radeon 5470 1GB ddr3 500GB HDD](HTPC)
rolig vid http://www.youtube.com/watch?v=B-wqztrhack Har också 1TB Externt. Asus 24 tum @75hz med Freesync
Mobil Nexus 6P

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södermanland
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Lexius:

Jag föredrar att du ska va minst lvl 90 inte 80 om du ska va gm. Va heter du ingame?

När jag är 80 kommer jag att påbörja med guilderna men kommer givetvis fortsätta levla:)

Om du är intresserad så kan vi prata mer om det via PM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södermanland
Registrerad
Sep 2010

Ingen som är intresserad? elr är de ingen som lirar på jsut outland?:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2012

Testa att söka medlemmar på WoW forumen, kanske du hittar mer aktiva där.

//Erik