VARNING FÖR SERVER!

Permalänk
Medlem

VARNING FÖR SERVER!

Spela inte på någon av 3xA's servrar!!! Jag och en kompis hittade en helikopter och flög runt när vi plötsligt blev beskjutna och självklar åkte vi tbx och kollade vad det var för något, Då ser vi typ 4 spelare som springer runt och lootar eller något medans deras helikopter var på väg att lyfta och då börjar min kompis skjuta tbx mot dom, han träffar deras pilot och den åker snabbt mot marken och sprängs. 3 av dom 4 spelare som var där dog. När vi flyger därifrån så kommer det upp ett meddelande på min skärm " Cannot connect (Admin ban) " Är det bara jag som tycker att dom borde tänka efter innan dom gör sånt? Jag menar dom ska inte ha fördelar för att dom är admins? det är ju som att dom skulle spawna bästa gearet och helikoptrar. Alla ska ju ha lika rättigheter på en server.

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem

Finns omogna barn överallt, försök hitta en trevlig private hive med registrering.
swedayz.se (server 2) eller zombies.nu är bra servrar jag spelar på ofta och kan rekommendera.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coca:

Finns omogna barn överallt, försök hitta en trevlig private hive med registrering.
swedayz.se (server 2) eller zombies.nu är bra servrar jag spelar på ofta och kan rekommendera.

Jo.. Det är ju roligare tycker jag när det finns fler fordon än normalt på en server. Det är så drygt att springa över hela mappen...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
SpelClockers

Jag kan också lova att ingen admin kickad/bannar för att du dödar dom eller stjäl något från på swedayz.se

Servrarna har extra fordon och även lite specialfordon, som polisbilar och SUV. Den har även lite speciella crash-sites som C130, hummer, bmp och liknande. Servern har även en del special vapen, många är vanliga vapen men med andra sikten.

Zombies.nu har jag knappt spelat på själv men många har rekommenderat dessa servrar.

Visa signatur