Permalänk
Medlem

Detta har Blizzard tagit upp antalet gånger när det gäller "det va bättre förr".
Om du skapar ett spel och sedan blir det populärt och du bestämmer att uppgradera det vidare, du tjänar bra med pengar och det går jätte bra. Sen kommer en lite sämre uppdatering för att lusten kanske tog slut eller du blev kreativt handikappad ett litet tag. Inte vill du nergradera spelet till en äldre version senare bara för att vissa spelare tyckte 1.0 var roligare än 2.0?
Nej du fortsätter och gör en ännu bättre version än 2.0 och så fortsätter det..

Jag själv spelade Vanilla, TBC, Cata och nu MoP (Nej jag lirade inte iskungen..) och måste säga att jag hade roligast i TBC men jag skulle ALDRIG och jag menar ALDRIG vilja ha tillbaka TBC som det va. Som WoW ser ut nu så har det aldrig sett bättre ut och va tvungen att nergradera till sämre grafik skulle jag spy över USH!

Så för att summera, spelet blir inte roligare för att Blizzard nergraderar till något vi alla redan spelat.. Jag har redan dödat Onyxia och jag har redan dödat Illidan och kel'thuzad, varför i hela friden skulle jag vilja börja om och trägla igenom den skiten igen ÄVEN om det va så satans kul då. Ush och nej, det är därför det finns privatservrar som man kan spela lite för nostalgin sen tröttnar man på det för att man inser att Retail är mycket bättre och roligare.

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Du BEHÖVER inte grinda 50 dailies per dag, det är helt frivilligt. Gear kan du få på annat håll. Och raidar du inte lär du knappast behöva det gear man kan köpa från rep vendors heller.

Visst behöver man inte men är man en PvEare så är ju det ultimata målet att skaffa bättre gear och 90% av alla epix får man ju från raid eller vendors. Några items går att crafta och visst kan man köpa annat men för enorma summor guld.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Flygarfisken:

Kolla in www.wow-one.com bra skriptad privatserver med både vanilla och TBC, kör själv TBC och raidar

Kör samma jag med, Perfekt PVP!

Sen kör jag MoP just nu för att få levla genom alla quests i pandaria zonerna är skit bra iaf!

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Tyckte cata sög och lirar MoP nu. Tycker personligen att wow var överlägset roligast i wotlk mest för att mage och priest var sanslöst roligt att lira i pvp då. I dagsläget tycker jag pvp är skit och det som gör wow kul är att vi lirar ett gäng på nästan tio stycken irl polare i samma guild och PvEar istället. Det är sjukt kul om det är rätt folk och alla är på samma nivå och kan snacka och ha kul

Så ja, om du tycker det är kul beror nog på vad du tänkt göra, och vad du gjort tidigare expansioner

Visa signatur

Topkek