Stort grafikkorts test?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2010

Stort grafikkorts test?

Var det bara jag eller skulle inte sweclockers göra ett stort grafikkorts test? Tyckte jag såg något på facebook och sedan så sa dom att dom kommit halvvägs för ett antal fredagspaneler sedan.

Trädvy Permalänk
BAAA BAAAP 🍞
Kenneth Lindqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011

Vad jag har hört så kom dom halvvägs när AMD släppte sina prestanda-drivrutiner, så då fick dom börja om igen.
Emil var lagom glad...

Ha tålamod, SweClockers levererar så småningom

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Kenneth:

Vad jag har hört så kom dom halvvägs när AMD släppte sina prestanda-drivrutiner, så då fick dom börja om igen.
Emil var lagom glad...

Okej, bra att det kommer en i alla fall. Var har du sett detta? Sa dom det i den senaste fredagspanelen?

Trädvy Permalänk
BAAA BAAAP 🍞
Kenneth Lindqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av RadeonHD:

Okej, bra att det kommer en i alla fall. Var har du sett detta? Sa dom det i den senaste fredagspanelen?

Hittade det inte i fredagspanelen så jag måste ha hört det på Mumble då.

Trädvy Permalänk
Bosmang 🤷
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av RadeonHD:

Var det bara jag eller skulle inte sweclockers göra ett stort grafikkorts test? Tyckte jag såg något på facebook och sedan så sa dom att dom kommit halvvägs för ett antal fredagspaneler sedan.

Skrivet av Kenneth:

Emil var lagom glad...

Kommer tyvärr dra ut på tiden en hel del, vågar inte lova när det dyker upp.

Vi var mer än halvfärdiga med alla tester när AMD rullade ut sin prestandadrivrutin, vilken gjorde resultaten föråldrade. I dagsläget har vi helt enkelt inte tiden som behövs för att börja om från början, därför måste vi skjuta projektet på framtiden. Tyvärr.

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-8400 - Z370M-ITX/ac - GTX 1070 Ti - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 2600X - MSI X370 - GTX 1080 Ti - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> Surface Pro 4 - m3-6Y30 - 4 GB DDR3
▪ Konsol -> Playstation 4 Pro - Playstation Vita

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av emilakered:

Kommer tyvärr dra ut på tiden en hel del, vågar inte lova när det dyker upp.

Vi var mer än halvfärdiga med alla tester när AMD rullade ut sin prestandadrivrutin, vilken gjorde resultaten föråldrade. I dagsläget har vi helt enkelt inte tiden som behövs för att börja om från början, därför måste vi skjuta projektet på framtiden. Tyvärr.

Men det var iaf bra att det var pga en sådan anledning iaf.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud