Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2012

Moderkort går ej att sätta på

Tjenah! Idag när jag hade cisco lektion så kunde jag inte släppa att det låg ett Intel® Desktop Board DH67CL på bordet mitt framför ögonen på mig.

När skolan var slut så bestämde jag för att knycka det, När jag kom hem med det så rökte jag först en fet jävla gås ute på min altan för att sedan gå in och kolla vad det var för processor i och BINGO det var en i7.

När jag monterar in det i min dator så vägrar skiten starta. Hur jag än gör med PW switch har även försökt kortsluta PIN kontakterna med hjälp av skruvmejsel. Någon som har några förslag för att få den gamla knarkaren åtminstone att starta? Hade varit DÖSCHYSTT !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vimmerby
Registrerad
Nov 2001

Rök en gås till, fram med vaselinet och gör ett nytt försök.

Asus Z170 Pro Gaming | i7 6700k | 16Gb Corsair Vengeance 2666 Mhz | ASUS Strix GTX 1070 | Samsung SH-S203B|Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair AXi 860w | H212 Evo | Win10
HP Dv7- 1040| Intel C2D 8400 | Nvidia 9600 Gt M | 3GB Minne | 320 GB Hd |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av drajtek:

Tjenah! Idag när jag hade cisco lektion så kunde jag inte släppa att det låg ett Intel® Desktop Board DH67CL på bordet mitt framför ögonen på mig.

När skolan var slut så bestämde jag för att knycka det, När jag kom hem med det så rökte jag först en fet jävla gås ute på min altan för att sedan gå in och kolla vad det var för processor i och BINGO det var en i7.

När jag monterar in det i min dator så vägrar skiten starta. Hur jag än gör med PW switch har även försökt kortsluta PIN kontakterna med hjälp av skruvmejsel. Någon som har några förslag för att få den gamla knarkaren åtminstone att starta? Hade varit DÖSCHYSTT !

Innan jag hjälper dig, snodde du mobot+cpun?

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|
Särskrivningar, felskrivningar och diverse grammatikfel kommer finnas i min text.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Apr 2012

*sigh*...

GPU: GTX 980 @ 1515/3920 CPU: i5 4690k @ 4,5Ghz Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2012

Japp Cpun satt i mobot !

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Visby
Registrerad
Jan 2012

Men va!? Varför låg det där? Och varför tog du det?

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Degerfors
Registrerad
Feb 2004

Det är bara ett onsdagstroll, inget att hänga upp sig på.

XFX 500W, ASUS P5K-E/WIFI-AP, E6600@3,0GHz, Corsair PC6400 XMS2 XTREME 3GB, XFX HD7870
"Elementet är helt orelevant, ta i chassiet. Det är chassiet och delarna i som du vill ha samma laddning som, för jag antar att du inte ska bygga element? " - elklazor 2014

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2012

Därför jag står inte ut med att sitta på min jävla dual core e6600~~! För att jag behövde det och min cisco lärare är ett svin ! Jag klarade kriterierna för MVG men han gav mig VG istället för att jag har varit med hans dotter...

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Nov 2012

Och nej jag trollar helt seriöst inte. Jag har moderkortet jämte mig liggandes. Jag behöver faktiskt verkligen hjälp med detta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gällivare
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av drajtek:

Orkade inte läsa ditt + alla andras inlägg men moderkort är inte till för att ha sex med viket namnet på tråden påstog att du försökte göra!

Crummy laptop DeLux!

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2010

*Tråd låst*

Vi tänker inte hjälpa dig med dina stulna varor.

(I smell troll.)

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.