Kommer att anordna gratis 2.2k RBG boost, Win Trading

Permalänk

Kommer att anordna gratis 2.2k RBG boost, Win Trading

Kommer att anordna gratis 2.2k RBG boost via win trading, Alliance.

Skriv skype namn och hur många acc/90s du har samt current rating i rbg + mmr om du är intresserad.

Permalänk
Medlem

Håller tummarna för dig..

..att du blir bannad alltså.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

moderator får gärna stänga av och brevbomba denne medlemmen

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk

va e de han gör som e så förfärligt?

Visa signatur

Dator:: P9X79 Deluxe || Intel Core i7-3930K CPU @ 3.20GHz, Corsair H100 || Corsair Vengance 4x8 GB @ 1600MHz || Samsung 830 128GB || AMD Radeon HD 7870 ~Stock ||
Laptop:: ASUS Zenbook i7, 4gb ram, nVidia 620m

Permalänk
Medlem

BanHammer 2000

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara för en icke-insatt vad han skrev och varför det inte är coolt?

Permalänk
Medlem

Håller med föregående talare. Vad är det för dödssynd han utfört?

Permalänk
Medlem

Nu är inte jag helt insatt men jag antar att han syftar på Rated Battlegrounds, dvs någon form av läggmatcher för att boosta den andra sidans rating och på så viss få tillgång till bättre, oförtjänt gear.

EDIT: I World of Warcraft dvs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raesmus:

Nu är inte jag helt insatt men jag antar att han syftar på Rated Battlegrounds, dvs någon form av läggmatcher för att boosta den andra sidans rating och på så viss få tillgång till bättre, oförtjänt gear.

EDIT: I World of Warcraft dvs.

Tackar!

Permalänk
Medlem

riktigt fult att göra så för dem som har råd att betala RBG boost får bättre gear än dom som kanske inte har så mycket guld MEN är mycket bättre spelare och förtjänar gearet. pvp gear ska man inte få igenom guld, utan man ska vara duktig!

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 2500k | CPU Kylare: CM Hyper 212 EVO | Moderkort:Gigabyte GA-Z68X-UD3H GA-Z68X-UD3H |Nätagg: FD Newton R3 600W | Corsair 8GB DDR3 | Chassi: Fractal Design R4 Black Window | GPU: Asus 560Ti DirectCUII | Headset: Corsair Vengeance 2000 | Tangentbord: Steelseries 6GV2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannekkk:

riktigt fult att göra så för dem som har råd att betala RBG boost får bättre gear än dom som kanske inte har så mycket guld MEN är mycket bättre spelare och förtjänar gearet. pvp gear ska man inte få igenom guld, utan man ska vara duktig!

låter ju inte mycket värre än den värld vi lever i? Money rules?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dannekkk:

riktigt fult att göra så för dem som har råd att betala RBG boost får bättre gear än dom som kanske inte har så mycket guld MEN är mycket bättre spelare och förtjänar gearet. pvp gear ska man inte få igenom guld, utan man ska vara duktig!

Get rich or die trying.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Att bryta mot lagar är ju att spotta demokratin i ansiktet. Själv tycker jag det är förjävligt. (läggmatcher är "olagligt" i wow)

Skrivet av N-yman:

Get rich or die trying.

Så i denna verkliga värld är det alltså OK att sätta sig mot lagar och regler för att komma dit man vill? Läggmatcher är givetvis förbjudet i wow.

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Att bryta mot lagar är ju att spotta demokratin i ansiktet. Själv tycker jag det är förjävligt. (läggmatcher är "olagligt" i wow)

Som sagt, låter inte alls mycket värre än den värld vi lever i.... Money rules. Har du cash kan du göra vafan du vill

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Dont hate the player, hate the game.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Vi diskuterar inte fusk i multiplayerspel på Sweclockers.
Dessutom ligger tråden fel, flyttade den så den får dö på rätt ställe

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.