hittar inte portalen till pandaria i orgrimmar, hjälp!!

Permalänk

hittar inte portalen till pandaria i orgrimmar, hjälp!!

Tjenatjena!
nu är de så att jag har nyss bytt till horde, är level 87 och ska till pandaria för ett levla men jag hittar inte portalen dit, jag vet vart den ska ligga men den finns inte där?????
länken nedför visar vart den ska ligga men de finns inte där, jag spelar på stormscale förresten.
http://nagrand.de/wp-content/uploads/2012/07/mopPortal.jpg

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk
Medlem

För att använda portalen måste du först questa lite i Pandaria, bara att flyga upp till luftskeppet strax nordost om Orgrimmar.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Skrivet av TiasE:

För att använda portalen måste du först questa lite i Pandaria, bara att flyga upp till luftskeppet strax nordost om Orgrimmar.

okej tack

Visa signatur

CPU: Intel core i5 3570k 4,6 MHz | MODERKORT:Asus maximus v formula| GPU: XFX Radeon HD 6870 1GB edition - Sapphire Radeon HD 6870 1GB | PSU: corsair AX850 80+ | CHASSI: cooler master II| RAM: corsair xms3 12GB | OS: Windows 7 64 bit

Permalänk
Skrivet av söderström123:

okej tack

hittar de inte dock..

Visa signatur

Permalänk

förlåt för trippelpost men som jag förstår de så ska jag gå till den där tavlan i orgrimmar och hämta ett quest men vilket?

Visa signatur

Permalänk

ingen som kan hjälpa till?:s

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ingen som kan hjälpa till?:s

4 poster?...

när du är 85 och går in i orgrimmar borde du få en quest, den säger vad du ska göra.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/6863616573

Citat:

Well, I reached level 90 on the Alliance side, then I transferred to a different realm and faction. Now, I'm trying to get back to Pandaria from Orgrimmar, but I cannot see the portal.

I believe that the portal is located in The Valley of Honor, http://i.imgur.com/88BrB.jpg. But it doesn't appear that I can see it.

I know I could see it and use it when I was alliance, so I don't know.

Any help would be greatly appreciated.

Edit: Don't worry, I found out that I have to do the quests on horde to unlock the portal.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

4 poster?...

när du är 85 och går in i orgrimmar borde du få en quest, den säger vad du ska göra.

grejen är den att de finns inga quest där?

de där hjälpte mig ingenting, jag vet att jag ska hämta quest men dem finns inte där jag ska hämta dem..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Questet får man automatiskt när man zonar in i orgrimar. Jag miggade själv från alliance till horde och fick questet direkt när jag kom in i orgrimar. Annars får du skriva en ticket så får en GM lägga in questet i din questlog.

Permalänk
Skrivet av wRRM:

Questet får man automatiskt när man zonar in i orgrimar. Jag miggade själv från alliance till horde och fick questet direkt när jag kom in i orgrimar. Annars får du skriva en ticket så får en GM lägga in questet i din questlog.

jag får skriva till en ticket då för jag fick aldrig några quest

Visa signatur

Permalänk
Medlem

förlåt för trippelpost men som jag förstår de så ska jag gå till den där tavlan i orgrimmar och hämta ett quest men vilket?

Jag hade ett liknande problem. Skriv ett PM och fråga ett par spelare online så brukar någon kunna svara. Snabbare än SweC forum. Bra att veta till nästa gång.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Skrivet av Rocklets:

Jag hade ett liknande problem. Skriv ett PM och fråga ett par spelare online så brukar någon kunna svara. Snabbare än SweC forum. Bra att veta till nästa gång.

jo jag har gjort de också men får inga vettiga svar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

förutsätter att du inte löst problemet. Åk till Auctionhouse nr 2 i OG. Hittar du det hittar du portalen.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Be en lock om summon, easypeasy

Permalänk
Skrivet av Rocklets:

förutsätter att du inte löst problemet. Åk till Auctionhouse nr 2 i OG. Hittar du det hittar du portalen.

jag vet vart portalen ska ligga men eftersom att jag bytte från ally till horde vid lvl 87 så måste jag hämta ett quest vid "command board" för att få fram portalen men de finns inga quest där..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej

Så heter qu: http://www.wowhead.com/quest=31853/all-aboard.
1st qu heter The Art of War, den får du automatisk när du kommer till ORG.
Men eftersom du har flyttat din gubbe till horde sidan då vet jag inte riktigt.

mvh
Njanja

Visa signatur

Server
FUJITSU PRIMERGY TX100 S3P XE E3-1220V2 3.5-8MB 24GB

Permalänk
Skrivet av njanja:

Hej

Så heter qu: http://www.wowhead.com/quest=31853/all-aboard.
1st qu heter The Art of War, den får du automatisk när du kommer till ORG.
Men eftersom du har flyttat din gubbe till horde sidan då vet jag inte riktigt.

mvh
Njanja

jag vet precis vilket de är eftersom jag spelade på horde sidan förut och gjorde alla dem där questen men nu när jag flyttade från ally till horde så trodde jag att de skulle bli likadant men de finns ingenting där..

Visa signatur

Permalänk

har efter många omoment lyckats få tag på en som kunde hjälpa mig att trolla fram portalen, tack för all hjälp men nu kan tråden stängas
Mvh

Visa signatur