Netonnet börjar med datorkomponenter igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Järfälla
Registrerad
Dec 2009

Netonnet börjar med datorkomponenter igen.

Om detta ämne är på fel plats, moderator vänligen hitta rätt plats.

Av en ren tillfällighet upptäckte jag att Netonnet börjar saluföra datorkomponenter igen. Var på jakt efter ett nytt nätagg och hittade ett hos dem.
Var i Veddesta (Stockholm/Järfälla) lagershopen i dag och shoppade. Snackade med en kille där som sa att de skulle öka utbudet redan under nästa vecka. Håll ögonen öppna. Äntligen kan jag åka till en butik utan att behöva ge mig iväg till storstan

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

"If it aint broken, dont fix it...or?"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hästveda
Registrerad
Jul 2011
Skrivet av Surgubben:

Om detta ämne är på fel plats, moderator vänligen hitta rätt plats.

Av en ren tillfällighet upptäckte jag att Netonnet börjar saluföra datorkomponenter igen. Var på jakt efter ett nytt nätagg och hittade ett hos dem.
Var i Veddesta (Stockholm/Järfälla) lagershopen i dag och shoppade. Snackade med en kille där som sa att de skulle öka utbudet redan under nästa vecka. Håll ögonen öppna. Äntligen kan jag åka till en butik utan att behöva ge mig iväg till storstan

detta har redan tagits upp ska bli intressant hur deras priser kommer ligga på komponenterna

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vintergatan/Jorden/Sweden
Registrerad
Mar 2006

Härligt! Jag hoppas de håller sig ifrån "skitmärkena" bara, så att omedvetna konsumenter inte köper skräp och tror att de har fyndat.

Enter the Wired, you'll like it here • Stationär OSx86: Q8200@2,33GHz - 6GB DDR2 - GF 9500GT 512MB - 500GB WD Blue + 500GB F1 + 400GB T166 + 160GB Maxtorskit + Corsair CX-400 • Laptop: MacBook4,1 - C2D@2,4GHz + 4GB DDR2 + 250GB HDD •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Järfälla
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av chaos_maniac:

Härligt! Jag hoppas de håller sig ifrån "skitmärkena" bara, så att omedvetna konsumenter inte köper skräp och tror att de har fyndat.

Vad jag har sett hitintills ser det bra ut Fractal Designs, Antec o dyl.

MB Asus Z-97-A CPU i5-4690K GPU Sapphire R9 290X RAM 2*4GB Corsair Vengence i 2133MHz PSU OCZ ZT 750W Lagring 2*240GB Intel 330 SSD Kylning CPU Corsair H100i Chassie FD R4 Skärmar 2*AOC I2757Fm Router Asus RT-AC68U Bredband Bahnhof 100/100 fiberlina på stadsnät

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollywood
Registrerad
Mar 2010

Gillas enormt mycket! Så länge de kan hålla priserna nere så blir det nog skitbra.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2011

Känns som netonnet främst kommer att konkurrera med cdon, där man får lite billigare priser mot sämre service (nej, jag bryr mig inte om vad som hände i ditt enskilda fall, jag generalliserar rätt grovt)

Skickades från m.sweclockers.com

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Järfälla
Registrerad
Dec 2009

Jag tror lite att de kommer konkurrera med frakten. Har du inte brottom-gratis frakt, annars med frakt beställt innan 17.00, skall du få grejorna dagen efteråt. Det löser inte CDON, brukar vara ganska slöa att leverera datorkomponenter.