Permalänk
Medlem

MOH:MW

Satt och lirade när datorn hängde sig och jag fick köra en hard reset, nu när jag startade upp spelet på nytt så är det som att inga av mina saves finns kvar utan spelet säger att jag ska välja svårighetsgrad. Är det någon som vet vad jag ska göra? Orkar inte köra om allt från början, hade kommit rätt långt in i storyn :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Satt och lirade när datorn hängde sig och jag fick köra en hard reset, nu när jag startade upp spelet på nytt så är det som att inga av mina saves finns kvar utan spelet säger att jag ska välja svårighetsgrad. Är det någon som vet vad jag ska göra? Orkar inte köra om allt från början, hade kommit rätt långt in i storyn :/

Off topic: Medal of Honor: Modern Warfare?

On topic: Brukar det inte finnas cloud saves?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Modern warfare ja, använder mig inte av molnlagring om jag inte absolut måste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Aldrig hört talas om Medal of honors Modern warfare? Varför inte använda moln? Det är då sånt här händer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

aja... om man medvetet inte backar upp data så får man skylla sig själv om sakerna försvinner. :/ Surt, med så är det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Kollade tråden just och såg min tabbe Menade givetvis Medal of Honor: Warfighter. Får skylla på för mycket stress

Men det finns inget sätt att få tillbaka saves på? Har kvar settings-mappen i mina dokument (MOHW), med 3 olika saves dokument.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Kollade tråden just och såg min tabbe Menade givetvis Medal of Honor: Warfighter. Får skylla på för mycket stress

Men det finns inget sätt att få tillbaka saves på? Har kvar settings-mappen i mina dokument (MOHW), med 3 olika saves dokument.

Testa om du kan få ett svar på denna sidan: http://answers.ea.com/