Permalänk
Medlem

Hacka premos e-budbok.

Jobbar extra som tidningsbud i Stockholm och har för en vecka sedan börjat med elektronisk budbok. Den är hemsk. Är det någon annan som också slavar med detta jobb och som känner till om det kan finnas något sätt att kopiera budbokens innehåll till en surfplatta eller liknande. Vill få samma överblick som man får i den gamla boken mm.

Visa signatur
Permalänk

Osäker på om det går, det är ju inte alla som känner till den direkt :), men varför lägga ner tid och jobb på en sån skitsak?

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Kort svar: Klart det går, men frågan är om det inte är enklare att bara byta jobb.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Vad har den för kontakter, hur ser den ut, hur uppdaterar ni den osv?
Även; Fråga bossen om du får exportera till din tablet?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gunvald Larsson:

Osäker på om det går, det är ju inte alla som känner till den direkt :), men varför lägga ner tid och jobb på en sån skitsak?

Hade varit trevligt om det gick. Tänkte främst om någon redan hade ett hack

Skrivet av Ilja:

Kort svar: Klart det går, men frågan är om det inte är enklare att bara byta jobb.

Jo självklart är det enklare. Jag jobbar på att fixa nytt jobb också men tills den dagen vore det bra om man slapp lida

Skrivet av Alakai:

Vad har den för kontakter, hur ser den ut, hur uppdaterar ni den osv?
Även; Fråga bossen om du får exportera till din tablet?

Har inte några bilder på den. Den har dock ingen usb-kontakt. Enheten baseras på windows mobile 6. Redan där fail Tror den uppdateras via molnet. Har en ganska stark känsla av att jag absolut INTE får göra detta. Dock skulle det inte stoppa mig om det var möjligt att fixa. Är ju trots allt ett extrajobb så inte hela världen om det sket sig

Visa signatur