Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012

Dota2 key sökes!

Tjenare fellow sweclockers, skulle någon vänlig själ kunna skänka en beta key till mig, letat överallt men inte hittat nån:(
Har längtat så sjukt länge på spelet så en key skulle uppskattas otroligt mycket! /mvh Baowz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne
Registrerad
Jan 2011

Yeah sure, Har två liggandes.

Desktop: i5 2500K, 32GB RAM, Intel 330 60GB SSD, 1TB HDD, GTX 670, Fractal Design Arc, Arch Linux
Laptop: Asus U32u, Intel 330 60GB SSD, 8GB RAM, Arch Linux

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2012
Skrivet av Kleiner:

Yeah sure, Har två liggandes.

Vore schyst! skicka pm!:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
stockholm
Registrerad
Jan 2008

Har 3 dota 2 nycklar som jag gärna byter mot något! :] Så om någon har något roligt att tradea på t.ex steam för en dota2 nyckel så pma mig

Träning är det största intresset https://styrkekompaniet.se/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Feb 2010

PM'a om ni vill ha en nyckel. Har två st just nu.

|En tråkig acer-laptop|

Citera om du vill ha något sagt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Jul 2010

Har nog 6 st tror jag, pma.

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|
Särskrivningar, felskrivningar och diverse grammatikfel kommer finnas i min text.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2008

Även jag har 5st nycklar som jag skulle kunna byta/ge bort till någon intresserad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västra Götaland
Registrerad
Apr 2012

Jag tar också hemskt gärna en om någon har! PM'a isåfall.

Tack i förväg!

GPU: GTX 980 @ 1515/3920 CPU: i5 4690k @ 4,5Ghz Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nybro
Registrerad
Sep 2009

Jag har några keys liggandes om någon vill ha.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2013

Skulle uppskatta om någon riktigt snäll själ har någon dota 2 key som ligger och samlar damm att skicka till mig då jag har letat runt som en dåre. /mhv sam

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sollentuna
Registrerad
Jul 2007

Om folk PM'ar mig sina steam adds så kan jag skicka ut några DOTA2 när jag kommer hem från jobbet, har 10st som bara ligger...

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Geeks Gaming
Plats
Leeds
Registrerad
Aug 2011

Om du ser ett regelbrott, anmäl inlägget, kommentera inte detta i tråden. Håller du inte med om mitt beslut? Anmäl mitt inlägg eller skicka ett meddelande till samtliga moderatorer.