Permalänk
Avstängd

aftermath??

Hej jag undrar just om man får nya vapen med i expansions paketet aftermath? banor vet jag redan
tacksam för svar:)

Visa signatur

Shassi Antec twelve hundred | Moderkort | ASUS crosshair V formula | CPU AMD phenom 2 970BE X4 4.1 Ghz | SSD Samsung 840 SSD 250GB | CPU kylare Corsair hydro H80 | ramminnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600Mhz DDR3 | Grafikkort ASUS radeon HD7950 DCII 3GB Grafikkortkylare Arctic cooling extreme 7970 | PSU XFX 750W XXX edition 80+ silver | Högtalare Logitech Z906 5.1 |

Permalänk
Skrivet av compstuff86:

Hej jag undrar just om man får nya vapen med i expansions paketet aftermath? banor vet jag redan

Har du inte sett trailern? Man får iaf ett armborst (crossbow).

http://www.youtube.com/watch?v=LQmecwnpsZU

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av compstuff86:

Man får "Assignments",du behöver göra olika saker för att låsa upp detta vapen,tex(tror jag) att armborst kommer ha något i stil med : 50 sniper kills och 15 sniper headshots.

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av fantomsmurfen:

Har du inte sett trailern? Man får iaf ett armborst (crossbow).

http://www.youtube.com/watch?v=LQmecwnpsZU

Jag ser framför mig hur i princip alla kommer springa runt med XBOW. Den verkar ju alltid onehitta även om man använder ammo som enligt videon har "medium damage".

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av HurMycket:

Jag ser framför mig hur i princip alla kommer springa runt med XBOW. Den verkar ju alltid onehitta även om man använder ammo som enligt videon har "medium damage".

Jo men den fungerar nog bäst om man kan gömma sig bakom ett hörn för det tar ju en himla tid att reloada den efter varje skott.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Jo men den fungerar nog bäst om man kan gömma sig bakom ett hörn för det tar ju en himla tid att reloada den efter varje skott.

Ja, det är ju dess nackdel, men ändå, vad är grejen med "medium damage" om det fortfarande är mer än vad som krävs för att döda?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är Xbow det enda nya vapnet i Aftermath?

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

Det verkar inte bättre än att det är enda nya vapnet. Men har inte låst upp alla andra ännu heller så skönt med lite andrum!

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att Aftermath assignmentsen har kommit nu udda nog Så ni kan kika på battlelog hur dom ser ut!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk
Medlem

Destroy 20 pieces of enemy equipment with the M67 grenade <--vem kommer på de här uppgifterna egentligen?! Har fortfarande inte lyckats förstöra något med min EOD bot.

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willhelm:

Destroy 20 pieces of enemy equipment with the M67 grenade <--vem kommer på de här uppgifterna egentligen?! Har fortfarande inte lyckats förstöra något med min EOD bot.

ta in EOD på op metro conquest 64 spelare,så ska du se att de går bra!:P

förresten,när släpps aftermath nuigen?:o

Visa signatur

Lea här ^-^/

Permalänk
Skrivet av Willhelm:

Nä, men å andra sidan är det ju betydligt enklare att förstöra enemy equipment med en granat än med en EOD Bot. Lättaste sättet att klara det här assignmentet är nog att leta efter Radio Beacons och förstöra alla man hittar med en granat. SOFLAMs, däremot, är det nog ingen idé att försöka sig på, såvida du inte har låst upp Tsarbomben.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kul med några andra fordon också!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Kul med några andra fordon också!

aa,det skulle väl vara med någon sorts Toyota aktig pickup,om man inte spelar som amerikan?

Visa signatur

Lea här ^-^/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

aa,det skulle väl vara med någon sorts Toyota aktig pickup,om man inte spelar som amerikan?

Verkar bli 3 nya vad jag kan se, iaf som finns i battlelog.
Rhino, Barsuk och Phoenix.
Där Phoenix och Barsuk verkar ha mer skydd och starkare vapen än deras vanliga versioner. (Hmmvv och Vodnik)
Rhino verkar dock vara en ny skapelse?

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Verkar bli 3 nya vad jag kan se, iaf som finns i battlelog.
Rhino, Barsuk och Phoenix.
Där Phoenix och Barsuk verkar ha mer skydd och starkare vapen än deras vanliga versioner. (Hmmvv och Vodnik)
Rhino verkar dock vara en ny skapelse?

hm! återstår att se:)
när släpps aftermath nuigen?^^

Visa signatur

Lea här ^-^/

Permalänk
Skrivet av ItsLea:

Googla!

Citat:

Battlefield 3 expansion Aftermath will be released first for PS3 Premium subscribers on 27th November, then for PC and Xbox 360 Premium subscribers on 4th December.

The standard PS3 release date is 11th December; the standard PC and Xbox 360 date is 18th December.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

4:e dec tror jag det var.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

4:e dec tror jag det var.

så var det ja!:) ser du fram emot aftermath?

Visa signatur

Lea här ^-^/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

så var det ja!:) ser du fram emot aftermath?

Vet faktiskt inte.
Lite besviken på förra för jag tycker de flesta kartorna var ganska värdelösa och att det blir actionlösa rundor där ena laget blir tillbaka tryckta.
Fast iof var close quarters fantastiskt kul med fullt ös.

Blir det bara action och att halva laget inte sniperkampar så blir det säkert ok. Iof alltid kul med något nytt:)
Xbow blir säkert lite kul i början men jag tror man tröttnar på den...

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheGiant:

Vet faktiskt inte.
Lite besviken på förra för jag tycker de flesta kartorna var ganska värdelösa och att det blir actionlösa rundor där ena laget blir tillbaka tryckta.
Fast iof var close quarters fantastiskt kul med fullt ös.

Blir det bara action och att halva laget inte sniperkampar så blir det säkert ok. Iof alltid kul med något nytt:)
Xbow blir säkert lite kul i början men jag tror man tröttnar på den...

SANT!:)

Visa signatur

Lea här ^-^/

Permalänk
Medlem

När jag går in och väljer AfterMath - Varför får jag inga servrar att spela på ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldskool:

När jag går in och väljer AfterMath - Varför får jag inga servrar att spela på ?

För det inte har släppts än!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
ROG Astral GeForce 5080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
ASUS ROG Strix 27" WOLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oldskool:

Vänta tills den 4:e så ska det funka om inte EAs servrar kraschar som vanligt:)

Visa signatur

Permalänk

Dice personerna snackade mycket om civila fordon ett tag, hur gick det med dem?

Visa signatur

Intel core i5 2500K | Gtx 560 ti sli | Corsair h60 | fractal design arc | corsair ax 850 | Corsair vengeance LP 8gb 1600 mhz | Asus P8Z68 v Pro | Intel 330 series 120gb SSD |

Permalänk

Nertankat och klart
När får man börja lira? Klockan 00.01 ?

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem

Gjorde nån uppdatering när Origin startades, ser servrar till Aftermath men när jag försöker gå in på dem så står det att jag ska ladda ner ett tillägg.
Hoppas det fungerar imorgon istället då

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem

Hoppas att det går att spela vid midnatt!

Edit: Va fan, nu när jag vill in och spela BF3 så verkar det som att jag måste ladda aftermath för att ens kunna spela de befintliga. Jag kan inte connecta till en server. Det kommer upp en ruta om, " You need to install the game first", Open game manager etc. Continue knappen fungerar inte och även om jag stänger rutan så går det inte att ansluta till en server. Jag hade ju tänkt ladda ner AFM när jag drar till gymmet. Och spela nu.

Någon som har en lösning?

Visa signatur

NZXT Phantom ° P8Z68-V PRO GEN3 ° i5 2500K @ 4.5 + Corsair H80 & Schyte GT ° Gigabyte 7970 Windforce OC 3GB ° G.Skill 8GB Ripjaws 1600Mhz ° Samsung SSD 830-Series 128GB ° Seagate Barracuda 1TB ° NZXT HALE90 850W ° Asus Xonar D1 ° SideWinder X4 Gaming Keyboard + Logitech G400 + AKG GHS1 Gaming Headset ° Dell 2209wa ° STEELSERIES 4HD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blesk:

Hoppas att det går att spela vid midnatt!

Edit: Va fan, nu när jag vill in och spela BF3 så verkar det som att jag måste ladda aftermath för att ens kunna spela de befintliga. Jag kan inte connecta till en server. Det kommer upp en ruta om, " You need to install the game first", Open game manager etc. Continue knappen fungerar inte och även om jag stänger rutan så går det inte att ansluta till en server. Jag hade ju tänkt ladda ner AFM när jag drar till gymmet. Och spela nu.

Någon som har en lösning?

Det är en patch som släppts i samband med Aftermatch så du måste tanka denna filen. För mig och går det dock sjukt segt, tankar bara i 150-300kB/s..... Nån mer det går så segt för eller ska man våga starta om nedladdningen

Visa signatur

Fractal Design Define 7 Compact | AMD Ryzen 5 7600X +
Noctua NH-D15S | Corsair 32GB | Corsair RM750X V2 | ASUS RTX 4070 Ti | ASUS Rog Strix B550-E Gaming | Corsair Force MP510 960GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trazer:

Det är en patch som släppts i samband med Aftermatch så du måste tanka denna filen. För mig och går det dock sjukt segt, tankar bara i 150-300kB/s..... Nån mer det går så segt för eller ska man våga starta om nedladdningen

Jag ligger på max nedladdningshastighet för mig i alla fall, 2,2MB/sek.

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz